اونس طلا2380.91
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

6 دلیل مهم که باعث شکست در رسیدن به اهداف می‌شود

دلایل زیادی وجود دارد که ما نمی توانیم به اهداف خود برسیم. از ماندن در گذشته یا عدم مسئولیت ما در برابر چالش های زندگی و یا سایر جزئیات ریز و درشتی که ممکن است مانع دستیابی ما به اهدافمان شود.

6 دلیل مهم که باعث شکست در رسیدن به اهداف می‌شود

دلایل زیادی وجود دارد که ما نمی توانیم به اهداف خود برسیم. از ماندن در گذشته یا عدم مسئولیت ما در برابر چالش های زندگی و یا سایر جزئیات ریز و درشتی که ممکن است مانع دستیابی ما به اهدافمان شود.

در اینجا دلایل عدم موفقیت بسیاری از افراد در رسیدن به اهداف ذکر شده است و چند نکته مفید برای کمک به شما در رسیدن به اهدافی که در ذهن خود میخواهید به آن ها برسید.
1. تغییر تمرکز از روی پاداش به تلاش مورد نظر
فکر کردن در مورد نتیجه نهایی و دستیابی به پیروزی رسیدن به یک هدف هیجان انگیز است، محرک های بزرگ در آغاز کار پر از انرژی و انگیزه آسان است زیرا تمرکز ما بر روی نتیجه نهایی است. در واقع باید سعی کنید قبل از اینکه روی نتیجه تمرکز کنید روی فرایند و برنامه های رسیدن به نتیجه یا اهداف خود تمرکز کنید.
تمرکز
2. اهداف تعریف نشده یا غیرواقعی هستند
شاید شما می خواهید یک رمان پرفروش بنویسید یا یک بازیگر معروف شوید. این رویا ها عالی است ، و هیچ مشکلی نیز وجود ندارد ، اما چگونه می خواهید هر یک از آن ها را محقق کنید؟ بدون تعریف مشخصی از اهداف شما ، آنها فقط خیالی پردازی هستند.
اگر هرگز کتابی نخوانده اید یا چیزی ننوشته اید، نوشتن یک رمان پرفروش غیرواقعی است. به همین ترتیب ، صرفاً گفتن اینکه می خواهید یک ستاره سینمای معروف باشید ، بدون قرار دادن برخی مشخصات بسیار مبهم است. با تعیین اهداف كوچكتر در این راه ، مانند "عضو شدن در گروه نویسندگان" یا "بررسی فیلم های مختلف" برای این اهداف تعریفی ارائه دهید. این کار به شما کمک می کند تا هنگامی که برای رسیدن به آن اهداف بلندتر تلاش می کنید ، کمی تمرکز کنید.
هدف
3. اهداف مختلف را همزمان دنبال می‌کنید
داشتن همزمان چند هدف چیز بدی نیست. با این حال ، داشتن اهداف بسیار زیاد که برای هیچ کدام اولویت خاصی در نظر نگرفته اید ، نتایج ضعیفی را در بر دارد. اگر احساس می کنید که هرگز به طور کامل یک کار را انجام نداده اید یا به نظر نمی رسد تشخیص دهید کدام یک از اولویت ها هستند ، یک فرصت عالی وجود دارد که بطور همزمان اهداف زیادی را تعیین کنید. بسیاری از ما دوست داریم فکر کنیم که استاد انجام همزمان چند کار هستیم ، اما علم چیز دیگری می گوید. مراقب باشید بیش از حد برای خود اهداف و کار های زیاد تعیین نکنید، اولویت بندی را یاد بگیرید و سریعتر به اهداف خود خواهید رسید.
کار
4. برنامه ریزی ضعیف همه تلاش ها را از بین می برد
تقریباً هر هدفی حداقل به برخی برنامه ریزی ها نیاز دارد و البته اهداف دیگر نیز به برنامه ریزی گسترده ای احتیاج دارند. اگر از انجام مراحل چگونگی رسیدن از نقطه A به نقطه B غافل شوید، به احتمال زیاد هرگز نمی توانید به نقطه B برسید.
برنامه ریزی
5. بهانه ها ، بهانه ها و بهانه های بیشتر
همه گاه گاهی بهانه می آورند. بهانه گیری در مورد اینکه چرا هدفی ارزش پیگیری ندارد یا عملی نمی شود ، اغلب آسان تر از حرکت به جلو است.
بهانه ها هنگام کنار گذاشتن یک هدف به راحتی در دسترس هستند. در صورت عدم کنترل ، بهانه ها می توانند هر هدفی را که برای خود مشخص کرده اید از بین ببرند.
هدف

6. ترس از شکست
نرسیدن به هدفی به دلیل ترس از شکست ، فلج کننده و خطرناک است که می تواند شما را به طور جدی در زندگی عقب نگه دارد. هیچ کس نمی خواهد شکست بخورد و ترس از شکست اغلب ناشی از نیاز به کمال گرایی است.

اجتناب از ریسک کردن ، راهی برای گذر از زندگی نیست. با دیدن اینکه چرا ممکن است ترس از شکست خوردن داشته باشید ، یاد بگیرید که بر آن غلبه کنید و اجازه ندهید که ترس های شما مانع رسیدن شما به اهدافتان شوند.

شکست

7. مهلت تعیین شده ای وجود ندارد
خواه تلاش برای یادگیری مهارت جدید یا تبدیل شدن به یک سرمایه دار ، برای خود مهلت تعیین کنید و آن را بنویسید! اگر آنها را بنویسید ، 42 درصد بیشتر ممکن است به اهداف خود برسید ، و اگر مهلتی برای آنها تعیین نکنید ، آنها اتفاق نمی افتند. پس چرا مهلت برای رسیدن به یک هدف آنقدر مهم است؟ این کار باعث می شود شما نسبت به وقت خود پاسخگو باشید.

مهلت

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد