اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا گوگل پیکسل 6 از تکنولوژی UWB برخوردار خواهد بود؟

براساس اطلاعات جدید منتشر شده از وبسایت 9to5Google و XDA Developers گوشی Google Pixel 6 ممکن است از فناوری پهنای باند گسترده (UWB) برخوردار باشد

آیا گوگل پیکسل 6 از تکنولوژی UWB برخوردار خواهد بود؟


براساس اطلاعات جدید منتشر شده از وبسایت 9to5Google و XDA Developers گوشی Google Pixel 6 ممکن است از فناوری پهنای باند گسترده (UWB) برخوردار باشد. گزارشاتی که هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند اما گمانه زنی ها در مورد تکنولوژی های به کار گرفته شده را در این گوشی بیشتر خواهد کرد.

UWB یک پروتکل ارتباطی بی سیم است که می تواند برای جمع آوری داده های مکانی و جهت دار مورد استفاده قرار گیرد. از این فن آوری می توان برای تعیین مکان با دقت بالا استفاده کرد. این فناوری در گوشی های پرچمدار اخیر اپل و سامسونگ نیز گنجانده شده است و همچنین برای AirTag و SmartTag استفاده شده است.

گوشی

گوگل ظاهراً پشتیبانی از اتصال UWB را روی دستگاهی با نام رمز "Raven" آزمایش می کند که به احتمال زیاد روی گوشی Pixel 6 قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد این گوشی از فناوری UWB Qorvo بهره می برد.

همچنین گزارش شده است گوگل به تازگی در حال آزمایش پشتیبانی از API اندروید 12 Ultra-wideband (UWB) در "raven" است ، یکی از نام رمزهایی که می تواند به Pixels نسل بعدی مجهز به GS101 تعلق داشته باشد.

گوگل API ها را برای پشتیبانی از سنسورهای UWB در ژانویه اضافه کرد. کد های اندروید 12 نشان می دهد فقط برنامه های سیستم قادر به دسترسی به ویژگی های UWB هستند. هیچ محصول فعلی Nest فناوری UWB را ارائه نمی دهد ، بنابراین مشخص نیست که تلفن های هوشمند جدید چگونه از این فناوری استفاده می کنند. با اینحال هیچ مدرک کاملا معتبر و رسمی وجود ندارد که نشان دهد این شرکت در حال کار بر روی ردیاب هوشمند باشد.

تکنولوژی

گفته می شود "ریون" که به ظاهر Pixel 6 است ، دستگاهی نیز به نام "Oriole" را به همراه خواهد داشت که گمان می رود Pixel 6 XL باشد. گفته می شود این دو توسط چیپست داخلی گوگل Whitechapel GS101 ساخته خواهد شد. SoC ظاهراً توسط سامسونگ با استفاده از فناوری فرآیند 5 نانومتری تولید خواهد شد. و خب شاید در جریان کنفرانس Google I / O در مورد آن اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

گوگل

گوشی های جدید احتمالاً در ماه اکتبر معرفی می شوند. قبل از آن ، ما احتمالاً Pixel 5a را خواهیم دید ، که چندان هیجان انگیز به نظر نمی رسد و ممکن است در برابر تلفن های همراه ارزان قیمت اندرویدی سال 2021 چندان مناسب نباشد. با این حال باید منتظر ماند و دید که گوگل دقیقا قصد دارد چه تکنولوژی هایی را همراه با گوشی های جدید خود به بازار عرضه خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد