اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزیئاتی جدید از گوشی Zenfone 8 Mini ایسوس

ایسوس اعلامیه معرفی گوشی های خود را که برای 12 مه است منتشر کرده است. گفته میشود که ایسوس احتمالاً قصد دارد سری Zenfone 8 را رونمایی کند.

جزیئاتی جدید از گوشی Zenfone 8 Mini ایسوس


ایسوس اعلامیه معرفی گوشی های خود را که برای 12 مه است منتشر کرده است. گفته میشود که ایسوس احتمالاً قصد دارد سری Zenfone 8 را رونمایی کند.

این رونمایی احتمالاً از سه تلفن هوشمند تشکیل شده است: Zenfone 8 Mini ، Zenfone 8 و Zenfone 8 Pro. Dealntech در مدل Mini.

از نظر فروش ، Zenfone 8 Mini در پنج نوع حافظه عرضه می شود: 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، 8 گیگابایت و 128 گیگابایت ، 8 گیگابایت و 256 گیگابایت ، 12 و 256 گیگابایت و 16 و 256 گیگابایت. برخی از گزارشات همچنین ادعا می کنند که این دستگاه یک باتری 4000 میلی آمپری دارد و از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می کند.

گوشی

ایسوس قبلاً اشاره کرده بود که تلفن های جدید توسط کوالکام اسنپدراگون 888 تأمین خواهد شد. طبق گزارشات قبلی ، مینی دارای صفحه نمایش OLED 5.92 اینچی با وضوح 2400 × 1080 و سرعت تازه سازی 120 هرتز است. انتظار می رود حداقل دو دوربین در پشت داشته باشد که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

ایسوس تأیید کرده است که این تلفن هوشمند از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره خواهد برد که به طور فزاینده ای در تلفن های هوشمند سطح متوسط ​​و بالایی به ندرت دیده میشود.

zenfone
داده ها و آمار ها نشان می‌دهند که فروش گوشی های مینی دیگر آنچنان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. در واقع عدم محبوبیت Apple iPhone 12 mini نشان می دهد که واقعاً تمایلی برای تلفن های کوچک وجود ندارد. البته این بدان معنا نیست که هیچ کس آنها را نمی خواهد و اپل اخیراً گزینه های فروش دیگری را نیز به کوچک ترین گوشی خود اضافه کرده است تا شاید بتواند تمایل مردم به خرید گوشی های مینی این شرکت را بیشتر و بیشتر کند. اما آیا احتتمال دارد که اپل در دورهای بعدی از سخت گوشی های مینی خودداری کند؟ یا به نوعی میزان تولید آن را به کمترین مقدار خود کاهش دهد تا شاید آن دسته از افرادی که به نوعی تمایل زیادی به خرید این سری از گوشی ها را دارند از دست ندهد. با این حال باید منتظر ماند تا ببینیم که بازار و شرکت ها به چه سمتی خواهند رفت.

گوشی

به نظر می رسد که Zenfone 8 Mini به اندازه کافی روی آن کار شده است و بر اساس معیار های مختلفی طراحی شده است و اندازه کوچک آن ممکن است مورد توجه مصرف کنندگان اندرویدی قرار گیرد. باید دید آیا ظاهر این گوشی تمایل به خرید هرچه بیشتر آن را با خود به همراه خواهد داشت و آن را به یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سال تبدیل می کند.

گزارش شده که مدل معمولی از صفحه نمایش 6.67 اینچی و دوربین چهارگانه برخوردار خواهد بود. همچنین نسخه Pro این شرکت هنوز به قوت خود ناشناخته است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد