اونس طلا2377.6
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

6 راه موثر و تست شده برای خارج شدن از منقطه راحتی

محدودیت ها مانع بین شما و موفقیت شما هستند. هنگام تلاش برای عبور از چیزهایی که سد راه شما قرار میگیرند ، با مقاومت سختی روبرو خواهید شد. مقاومت می تواند ترس ناشی از خود ، تردید ، عزت نفس پایین ، ناتوانی های جسمی و مسائل ذهنی باشد.

6 راه موثر و تست شده برای خارج شدن از منقطه راحتی


محدودیت ها مانع بین شما و موفقیت شما هستند. هنگام تلاش برای عبور از چیزهایی که سد راه شما قرار میگیرند ، با مقاومت سختی روبرو خواهید شد. مقاومت می تواند ترس ناشی از خود ، تردید ، عزت نفس پایین ، ناتوانی های جسمی و مسائل ذهنی باشد.

گاهی اوقات بسیاری از افراد آنقدر قوی نیستند که در برابر فشار ها تحمل کافی را از خود نشان دهند و ممکن است بعد از مدتی شرایط موجود را بپذیرند و دیگر برای تغییر آن تلاش نکنند. تا زمانی که آرزوی داشتن یک زندگی موفقیت را دارید ، باید با ترس خود روبرو شوید و خود را از از محدودیت هایی رها کنید.

1. از منطقه راحتی خود خارج شوید
زندگی در جایی که شما با آن احساس راحتی میکنید میتواند بسیار خسته کننده باشد. برخی معتقدند زندگی در منقطه راحتی میتواند بسیار حس خوبی داشته باشید. شما باید کارهای مختلفی انجام دهید و کارها را متفاوت انجام دهید. شما باید دنیا و زندگی را از منظری دیگر ببینید. شما به اهداف دیگری نیاز دارید. شما می توانید با تکرار و تکرار همان کار به همه اینها برسید.

راحتی

2. به قدرت داخلی خود ضربه بزنید
اگر هرگز در جنگل به شیر برخورد نکرده اید ، هرگز فرصت استفاده از توانایی دویدن خود را پیدا نخواهید کرد. منتظر نمانید تا چیزی شما را هل دهد. خودت را هل بده و به چالش های جدیدی را بپذیرید. برای غلبه بر هر مانعی بیش از آنچه تصور کنید ، قدرت استفاده نشده دارید. از این قدرت استفاده کنید و از زندگی در حد متوسط ​​ خودداری کنید.
3. چیزهای جدید یاد بگیرید
تا زمانی که به خود فشار نیاورید که از منطقه راحتی خود خارج شوید نمی توانید کشف کنید. و برای یادگیری چیزهای جدید به کشف کردن نیاز است. کار جدیدی را شروع کنید و برای خود فرصت های جدید کشف کنید هر کاری انجام می دهید اطمینان حاصل کنید که چیز جدیدی یاد میگیرید.

یادگیری

4. دستیابی به اهداف بیشتر
افتخارات گذشته پاداش های آینده را ایجاد می کند. سعی کنید که توانایی های خود را کشف کنید و چه کارهایی می توانید انجام دهید، حتی اگر فقط 5 دقیقه بیشتر باشد. هر وقت تلاش مضاعفی برای افزودن ارزش به زندگی خود یا دیگران دارید ، فراتر از حد و توان خود می آموزید و رشد می کنید.

5. هویت خود را کشف کنید
تا زمانی که تحت فشار نباشید ، ارزش و توانایی های خود را نمی دانید. تنها رقیبی که دارید شما هستید! تا زمانی که وارد چالش های زندگی خود نشوید نمیتوانید هویت واقعی خود را کشف کنید.

هویت

6- محدودیت های خود را مشخص کنید

اگر خود را تحت فشار قرار ندهید ، چطور حتی می توانید محدودیت خود را بشناسید؟ دفعه بعدی که خود را تحت فشار قرار دهید قصد خارج شدن از منطقه راحتی خود را داشته باشید ، متوجه خواهید شد که می توانید این محدودیت ها را پشت سر بگذارید.

چگونه می توانید خود را فراتر از محدودیت ها هل دهید و به موفقیت برسید؟
زندگی در منطقه راحتی از تلاش کردن یا کاوش در کار های جدید آسان تر است. در همین حال ، تحت فشار قرار ندادن خود باعث رشد شخصی ، به دست آوردن فرصت های جدید و کسب تجربیات جدید می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد