اونس طلا2208.09
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آخرین آمار کرونا 9 اردیبهشت 1400/مجموع قربانیان از ۷۱ هزار نفر گذشت

بنابر آمار منتشره مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

به گزارش سایت طلا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۷۹۸ هزار و ۴۶۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۰۴ هزار و ۱۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۲۵۹۱ دُز رسید.

بر اساس این گزارش، از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۸۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۰۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

طبق گزارش یاد شده، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۷۹ هزار و ۸۰۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

این گزارش می افزاید: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۳۸ هزار و ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.این در حالیست که پنج هزار و ۳۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن اشاره به اینکه تا کنون ۱۵ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۸۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است اعلام کرد: در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد