اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قابل توجه قیمت طلا از صبح امروز

طلا طی هفته های گذشته شرایط نسبتا خوبی را تجربه کرده و افزایش شدیدی داشته است اما از صبح امروز شاهد سقوط شدیدی در قیمت آن بوده ایم.

کاهش قابل توجه قیمت طلا از صبح امروز


طلا طی هفته های گذشته شرایط نسبتا خوبی را تجربه کرده و افزایش شدیدی داشته است اما از صبح امروز شاهد سقوط شدیدی در قیمت آن بوده ایم.

بازار امروز منتظر دو رویداد بسیار مهم خبری است که می تواند بر روی قیمت طلا تاثیر بگذارد. یکی از این رویداد ها کنفرانس خبری فدرال رزرو و رویداد دیگر جلسه مشترک رئیس جمهور ایالات متحده با کنگره آمریکا می باشد.

بازار تا این لحظه واکنشی منفی نسبت به این دو رویداد نشان داده است و قیمت طلا از صبح امروز بیش از 9 دلار کاهش داشته و به 1966 دلار رسیده است.

کارشناسان معتقدند که در حابل حاضر طلا از نظر فنی توان دستیابی به سطح 1800 دلار را نداشته و قیمت آن یک روند نزولی را در پیش گرفته است.

کارن جونز، سرپرست تیم تحقیقات تجزیه و تحلیل فنی FICC در Commerzbank انتظار دارد طلا در منطقه بین 1723 تا 1730 دلار متوقف شده و سپس برای بار دیگر حرکت صعودی خود را آغاز کند.

از نظر وی حرکت صعودی طلا به سمت اوج یک ماهه خود در 1800 دلار تضعیف شده و در نتیجه آن در ادامه شاهد سقوط قیمت فلز زرد تا 1730 دلار خواهیم بود.

طلا

جونز معتقد است در صورتی که طلا بتواند حمایت خوبی را در سطح 1730 دلار به دست آورد، این امکان برای صعود به 1800 دلار فراهم خواهد شد.

به گفته تحلیلگران طلا در حال حاضر توان چندانی برای حفظ قیمت خود در سطوح بالا نداشته و به سمت حمایت طولانی مدت خود در 1697 دلار حرکت خواهد کرد.

در صورتی که طلا نتواند در 1697 دلار دارای پشتیبانی گردد به سمت حمایت کلیدی خود در 1670 دلار حرکت خواهد کرد که پایین ترین قیمت طلا طی چند ماه گذشته است.

قیمت طلا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد