اونس طلا2320.62
مظنه15,271,000
18 گرم3,525,300
ارزش سکه34,405,563
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

10 مکان زیبا در دنیا که باید تا پیش از مرگ به آنها سفر کنید

همه افراد به سفر کردن علاقه دارند و می خواهند تمام دنیا را ببینند. در جهان مکان های فوق العاده زیبایی وجود دارد که باید تا پیش از مرگ به آنها سفر کرده و از نزدیک آنها را ببینید.

10 مکان زیبا در دنیا که باید تا پیش از مرگ به آنها سفر کنید


همه افراد به سفر کردن علاقه دارند و می خواهند تمام دنیا را ببینند. در جهان مکان های فوق العاده زیبایی وجود دارد که باید تا پیش از مرگ به آنها سفر کرده و از نزدیک آنها را ببینید.

معمولا هنگامی که می خواهید به مسافرت بروید اولین مشغولیت ذهنی مقصدتان است. در ادامه به شما ده مقصد فوق العاده زیبا در دنیا را معرفی خواهیم کرد.

1. ساحل وایتهاون، استرالیا

این ساحل بسیار زیبا به دلیل ماسه های سفید و کریستالی خود شهرت دارد. برای رفتن به این ساحل جزیره ای باید از قایق استفاده کرد و از طرف CNN به عنوان بهترین ساحل طرفدار محیط زیست انتخاب شده است.

2. Westin Maui Resort & Spa، هاوایی

این مجموعه تفریحی واقع شده در هاوایی بسیار زیبا بوده و دارای مناظر طبیعی و امکاناتی مانند آبشار ها، استخر های زیبا، آب گرم و ساحل ماسه سفید می باشد. هتل و مجموعه تفریحی Westin Maui Resort & Spa در منطقه کاآناپالی واقع شده است.

3. استخر های پری (ساحره) در جزیره اسکای، اسکاتلند

در جزیره اسکای استخر ها و آبشار هایی وجود دارد که به آنها استخر های ساحره گفته می شود. این استخر های طبیعی دارای آبی سرد و بسیار شفاف می باشد که از زیبایی آن در عجب می مانید.

4. غار های مرمری دریاچه کارا، شیلی

این غار های مرمری که به معبد لاجوردی معروفند یکی از زیبا ترین مکان ها در دنیا آست. برای ورود به این غار باید از قایق استفاده کنید و در آن با مناظر شگفت انگیزی رو به رو می شوید.

5. پل شهارا، یمن

این پل زیبا و ترسناک برای اتصال شهر های قرار گرفته بر روی کوه ها و همچنین برای مبارزه با اشغالگرین ساخته شده است و امروزه یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری جهان به شمار می رود.

6. آبشار های هاواسو، پارک ملی گراند کانیون

آبشار هاواسو به عنوان بهشت روی زمین شناخته می شود که در دره ای دور افتاده در آریزونا واقع شده است.

7. دره فجاراگللیفور، ایسلند

دره ای در جنوب شرقی ایسلند با صد متر عمق و دو کیلومتر طول که رودخانه فجارا از آن عبور می کند. در این دره یخچال های طبیعی و صدها جاذبه زیبای طبیعی وجود دارد که دیدن آن شما را به حیرت می اندازد.

8. آرنگ کل، دره نیلوم، پاکستان

دهکده ای بسیار سرسیز واقع در دره نیلوم در شهر کشمیر پاکستان قرار دارد که زیبایی های حیرت انگیز آن نفس شما را به بند می آورد. آرنگ کل به عنوان مروارید دره نیلوم شناخته می شود.

9. پرچین تیره، ایرلند شمالی

این خیابان زیبا پوشیده از درختان راش بسیار زیبایی است که در قرن هیجدهم توسط خانواده استوارت کاشته شده اند. این تونل درختی زیبایی بسیار زیادی داشته و حتی از آن در فیلم برداری سریال بازی تاج و تخت نیز استفاده شده است.

10. ساحل مرسی مطروح، مصر

ساحل شهر مرسی مطروح یا مرسا متروه در کشور مصر واقع شده و به آب های آرام و شن های نرم و سفید شناخته می شود. این ساحل دارای آبی خنک (حتی در گرم ترین روز های ساحل) و بدون فعالیت مرجانی می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد