اونس طلا2206.89
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با انجام این 6 کار در روزهای گرم تابستان خوش بو بنظر برسید

با گرم شدن بیشتر هوا مشکلی به نام عرق کردن به وجود می آید که با بویی نامطبوع همراه است و باعث می شود با ظاهری کاملا آراسته تصویری ناخوشایند و خجالت آور از شما به جای بماند.

با انجام این 6 کار در روزهای گرم تابستان خوش بو بنظر برسید


با گرم شدن بیشتر هوا مشکلی به نام عرق کردن به وجود می آید که با بویی نامطبوع همراه است و باعث می شود با ظاهری کاملا آراسته تصویری ناخوشایند و خجالت آور از شما به جای بماند.

ممکن است صبح خود را با یک حمام شروع کنید و به محل کارتان بروید اما کافی است یک ساعت از وقت خود را مسیر بگذرانید تا ببینید پیش از رسیدن به سرکار بدن شما چه بوی نامطبوعی می گیرد.

برای برطرف کردن بوی نامطبوع بدن خود این 6 کار به کمک شما می آیند.

1. استحمام روزانه

حداقل در روز یک بار حمام کنید و عرق بدن خود را بشویید تا باکتری های پوست شما ازبین بروند. عرق به خودی خود بدون بو است اما باکتری های موجود بر روی پوست با ترکیب شدن با عرق ششروع به تکثیر می کنند و بوی بدی را از خود تولید می کنند.

حمام

2. استفاده از صابون ضد باکتری

برای شستشوی کامل بدن خود از صابون ضد باکتری استفاده کنید این صابون ها به ازبین بردن کامل باکتری ها که عامل بوی بد بدن هستند کمک می کنند و مانع از تولید بوی بد می شوند.

صابون

3. خشک کردن بدن با حوله

هنگامی که استحمام می کنید بدن خود را با حوله کاملا خشک کنید و به مناطقی که تعریق زیادی دارند توجه کنید همچنین بعد از استفاده از حوله حتما آن را به خوبی خشک کنید تا مانع از ایجاد باکتری بر روی حوله شوید.

حوله

4. استفاده از ضد تعریق

پس از تمیز کردن و خشک کردن بدن از ضد تعریق در زیر بغل خود استفاده کنید آن ها دارای کلرید آلومینیوم هستند که این ماده شیمیایی به شما کمک می کند تا عرق را ازبین ببرید. از ضدتعریق دو بار در روز صبح و عصر استفاده کنید.

ضدتعریق

5. تمیز نگه داشتن لباس ها

هنگام تعریق زیاد لباس های خود را سریعا تعویض کنید. لباس تازه به کاهش بوی بد بدن کمک می کند. جوراب های خود را عوض کنید و اگر پاهای شما بوی بدی را ایجاد می کنند از پودر های خوشبو کننده در کفش خود استفاده کنید و کفی کفش خود را عوض کنید.

لباس

6.مراقبت از تغذیه

آنچه که می خورید بر روی بوی بدن شما اثر می گذارد. برخی از غذاها مانند فلفل تند و غذاهای پر ادویه موجب تعریق زیاد می شوند و رایحه برخی مواد مانند پیاز و سیر باعث بد بو شدن عرق می شوند. نوشیدنی های حاوی کافئین یا الکل نیز ممکن است باعث تعریق بیشتر شوند.

فلفل

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد