اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 قدم موثر برای موفقیت در مصاحبه های شغلی

امروزه برای رسیدن به یک شغل مناسب که بتوانید برای آینده بر روی آن حساب کنید بسیار کار دشواری است و باید از رحله ای سخت و دشوار به نام مصاحبه شغلی گذر کنید.

5 قدم موثر برای موفقیت در مصاحبه های شغلی


امروزه برای رسیدن به یک شغل مناسب که بتوانید برای آینده بر روی آن حساب کنید بسیار کار دشواری است و باید از رحله ای سخت و دشوار به نام مصاحبه شغلی گذر کنید.

در اینجا 5 قدمی را که باید برای رسیدن به یک مصاحبه شغلی مناسب و موفقیت در آن بردارید به شما معرفی خواهیم کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری به شغل موردعلاقه تان برسید.

1. مثل شرکت در المپیک تمرین کنید: باید این نکته را بدانید تنها پوشیدن لباس خوب و به موقع حاضر شدن در محل مصاحبه نمی تواند به شما کمک کند بلکه شما باید خود را برای یک مسابقه آماده کنید و از پیش تمرین کنید. به این معنا که جلسه مصاحبه را تجسم کنید و تمام صحبت های خود و خواسته های طرف خود را پیش بینی و یا شناسایی کنید و برای انجام آن ها و صحبت درباره آن ها خود را آماده کنید و جلسه را بارها مانند فیلم برای خود اجرا کنید تا با اعتماد بنفس بیشتری در جلسه حضور پیدا کنید.

رقابت

2. بدون تجربه نباشید: داشتن یک رزومه موفق و سابقه کاری به شما در موفقیت در کارتان بسیار کمک می کند. این را باید بدانید که برا رسیدن به شغل مورد علاقه تان و موفقیت در مصاحبه کاری باید از 1 تا 2 سال قبل شروع به فعالیت در اینباره کنید و اطلاعات زیادی را بدست بیاورید زیرا در مصاحبه مهارت و دانسته های شما به چالش کشیده خواهد شد.

رزومه

3. در جلسه منفعل نباشید: شاید بنظر برسد که در مصاحبه تنها باید به سوالات پرسشگر پاسخ دهید درصورتی که باید خود را پیش آمده کنید و مصاحبه را به یک گفتگوی دو نفره تبدیل. 5 نکته را آماده کنید و درباره آن ها پاسخ بلند و کوتاه داشته باشید و اهداف تان درباره این شغل صحبت کنید .

آمادگی

4.درباره موفقیت های خود لاف بزنید: این جمله به این معنا است که درباره موفقیت و دست آوردهای قبلی خود صحبت کنید و آن ها را بزرگ جلوه دهید اما دروغ نگویید. به هیچ عنوان پرحرفی و یا خجالت زیاد کلید مناسبی برای رسیدن به شغل مدنظرتان نیست.

هدف

5. احساسات خود را متمرکز کنید: ممکن است پیش از جلسه دچار اضطراب و استرس شوید در نتیجه 10 دقیقه پیش از جلسه بر روی احساسات خود تمرکز کنید و به حس های خود توجه کنید و به مثبت به رو به روی خود نگاه کنید و با هیجان، پرشو، خوشحال و سرحال وارد جلسه شوید و اولین برخورد مصاحبه کننده با شما این تصویر مثبت و موثر خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد