اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمودار طلا قرمز شد، تحلیل فنی قیمت طلا

پس از ناکامی طلا در هفته گذشته، امروز و با باز شدن بازار جهانی قیمت طلا روندی نزولی به خود گرفته و کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.

نمودار طلا قرمز شد، تحلیل فنی قیمت طلا


پس از ناکامی طلا در هفته گذشته، امروز و با باز شدن بازار جهانی قیمت طلا روندی نزولی به خود گرفته و کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.

همراه با باز شدن بازار های آسیا از صبح امروز طلا توانست افزایش نسبتا خوبی را از خود نشان داده و تا کانال 1780 دلار رشد کند اما در ادامه روز و با باز شدن بازار های ایالات متحده حرکت طلا معکوس شده و قیمت آن کاهش یافت.

هم اکنون در حالی که این خبر نوشته می شود قیمت هر انس طلای جهانی 1775 دلار می باشد که نسبت به هفته گذشته 2 دلار کاهش را تجربه کرده است.

همراه با کاهشی شدن قیمت طلا شاخص مقاومت نسبی در نمودار چهار ساعته به 40 کاهش پیدا کرد که نشان دهنده تدوام حرکت نزولی طلا است.

همچنین با قرار گرفتن قیمت طلا در 1770 دلار برای اولین بار دو هفته اخیر قیمت طلا در زیر نمودار تحرک پنجاه روزه قرار گرفت. البته با افت قیمت ها تا 1770 دلار، طلا دچار یک حمایت نسبی شده و توانست بار دیگر به سمت نیمه دوم کانال 1770 دلار حرکت کند

با نگاه به نمودار های طلا و تحلیل فیبوناچی متوجه می شویم که در یک حرکت نزولی ااولین سطح حمایت طلا در نقطه 1767 دلار خواهد بود. در صصورت ادامه ریزش ها در زیر سطح 1767 دلار، حمایت های بعدی در سطوح 1760 و 1756 دلار فعال خواهند شد.

از طرف دیگر، طلا در سطح 1775 دلار دارای مقاومت بوده و در صورتی که این مقاومت را بشکند می تواند برای بار دیگر شانس خود را برای دستیابی به کانال 1800 دلار امتحان کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد