اونس طلا2205.69
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تعطیلی صرافی‌های ارز دیجیتالی این بار در کره جنوبی!

مدیر کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی گفت: هر کسی که وارد معاملات ارزهای دیجیتالی می‌شود، خودش باید مسیولیت همه چیز را قبول کند.

به گزارش سایت طلا،اون سونگ سو، مدیر کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از صرافی‌های ارزهای دیجیتالی فعال در این کشور تاکنون درخواستی برای اخذ مجوز از این نهاد برای فعالیت در کره اخذ نکرده‌اند، هشدار داد قانون برخورد با فعالیت‌های غیرقانونی در حوزه ارزهای دیجیتالی به زودی اجرایی می‌شود و احتمال تعطیلی این صرافی‌ها تا ماه سپتامبر وجود دارد.

سال گذشته کره جنوبی قوانین مبارزه با پولشویی و گزارش‌دهی صورت‌های مالی را به روزرسانی کرد که بخش بزرگ این بروزرسانی مربوط به فعالیت‌های مالی در حوزه ارزهای دیجیتالی بوده است. دولت کره جنوبی پیشتر در بیانیه‌ای به کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتالی مهلت داده بود که در بازه زمانی آوریل تا سپتامبر نسبت به اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی‌ربط اقدام کنند.

به گفته سو، بیش از ۲۰۰ صرافی ارزهای دیجیتالی در کره جنوبی مشغول فعالیت هستند که امکان تعطیلی همه آنها وجود دارد. این مقام ارشد کره جنوبی با ابراز نگرانی از امنیت کاربران در حوزه ارزهای دیجیتالی گفت: در شرایط فعلی محافظت از منافع معامله‌گران کار خیلی دشواری است. آنها باید بداند که دولت هیچ مسیولیتی در قبال کلاهبرداری از آنان یا جعل تراکنش‌ها قبول نمی‌کند. هر کسی که وارد معاملات می‌شود خودش باید مسیولیت همه چیز را قبول کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد