اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

زیبا ترین دختران برزیلی را ببینید + عکس

برزیل خانه دختران بسیار زیبا، جذاب، دوست داشتنی است که نه تنها چهره ی زیبای آن ها بلکه هوش و قاطعیت آن ها شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

زیبا ترین دختران برزیلی را ببینید + عکس


برزیل خانه دختران بسیار زیبا، جذاب، دوست داشتنی است که نه تنها چهره ی زیبای آن ها بلکه هوش و قاطعیت آن ها شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

1. امانوئلا دو پائولا: او مدل زیبای بزریلی است و جز لیست 10 دختر زیبای برزیل قرار دارد. امانوئلا برای مارک ها و برندهای معروف مانند رالف لورن، بیل بلاسف لاکوست، رکاکا تیلور، تامی هیلفیگر، کنت کول و ویکتوریا سکرت کار می کند.

2. بارابارا فیالو: این دختر برزیلی یک مدل لباس است که در سن 15 سالگی شهر خود را ترک کرد. او همچنین در کمپین لباس های شنا شرکت کرده است و در شهر نیویورک زندگی می کند او با برند ویکتوریا سکرت همکاری می کند.

3.لایس ریبیرو: او یک مدل برزیلی است که با برندهای رالف لورن، لوییس ویتون، مارک جیکوب، و چنل همکاری می کند. وی همچنین یکی از فرشتگان برند ویکتوریا سکرت است.

4. کارولین ترنتینی: او توسط یک نماینده برند معروف مدل شناسایی شد و سپس مشغول به کار شد و برای برندهای مارک جیکوب و ویکتوریا سکرت کار کرده است اندام او زیبا و کامل است و هر لباسی که بپوشد می تواند لباس را به خوبی نمایش بگذارد.

5. سولانز ویلورت: استعداد این مدل برزیلی در سن 14 سالگی کشف شد. او برای مارک های چنل، الکساندر مک کوئین و مارک جیکوب کار کرده است. چهره فریبنده او بر روی مجلات گوچی، کالوین کلاین و چنل رفته است.

6. سانکلر فرانتز کنزن: او یک مدل و روزنامه نگار جذاب برزیلی است. ظاهر خارق العاده و هیکل عالی او باعث می شود در هرچیزی که می پوشد زیبا به نظر برسد.

7. فیورلا گلی متیس: او یک مدل خیره کننده برزیلی است که در فیلم و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده است.

8. ماریا هلیوسا عالینگ: این مدل برزیلی برای برندهای زیادی کار کرده است و یک مدل محبوب برای تبلیغات است. قد وی 176 سانتی متر است و موهایی به رنگ قهوه ای روشن و چشمانی سبز دارد.

9. مارتا استراک: او دارای پوستی سبزه با چشمانی قهوه ای است و در صنعت مد از طرفداران زیادی برخوردار است که با برندهای تبلیغاتی مختلفی همکاری داشته است.

10. برونا بوچات: او با قد 177 سانتی متر و موهای قهوه ای و چشمانی سبز به عنوان آینده صنعت مد شناخته می شود و زیبایی او کاملا فتوژنیک است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد