اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا رشد بیت کوین متوقف شده است ؟

قیمت بیت کوین طی روز های اخیر از بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 60،000 دلار به زیر 50،000 رسیده است. طبق گفته یک تحلیلگر مشهور ارز های رمزنگاری که به PlanB مشهور است این رفتار لزوماً به معنای پایان روند صعودی بیت کوین نیست.

آیا رشد بیت کوین متوقف شده است ؟


قیمت بیت کوین (BTC) طی روز های اخیر از بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 60،000 دلار به زیر 50،000 رسیده است. با این حال ، طبق گفته یک تحلیلگر مشهور ارز های رمزنگاری که به PlanB مشهور است این رفتار لزوماً به معنای پایان روند صعودی بیت کوین نیست.

پلن بی (PlanB) روز جمعه در توییتی گفت: "هیچ چیز در یک خط مستقیم بالا نمی رود." بیت کوین 6 ماه متوالی رشد صعودی را تجربه کرده است. به نظر می رسد سیر نزولی بیت کوین در میانه راه همانند روند حرکتی این رمز ارز در سال های 2013 و 2017 است.
PlanB به دلیل استفاده از مدل Bitcoin Stock-to-Flow یا S2F در صنعت رمزنگاری شناخته شده است. این مدل اساساً قیمت بیت کوین را در یک مسیر صعودی همزمان با کاهش و افزایش مقدار آن پیش بینی می کند. او همچنین تعدادی مدل دیگر نیز در پیرامون این مفهوم ساخته است که از جنبه های مختلف فاکتور گرفته است.

بیت کوین

طی چندین ماه گذشته ، بیت کوین به بالاترین قیمت خود نسبت به سال 2017 رسید و توانست به قیمت 65 هزار دلار نزدیک شود. در روز های اخیر قیمت بیت کوین تا 47000 دلار سقوط کرد یعنی تقریباً 26٪ کاهش تنها در چند روز. طبق توئیت PlanB’s ، این حرکت با چرخه های گاوی قبلی بیت کوین به نوعی همخوانی دارد.

توییت PlanB در روز جمعه همچنین نمودار نمودار قیمت بیت کوین در بازارهای گاوی را شامل می شد که به دنبال هر یک از هاوینگ های قبلی آن انجام شد. این هاوینگ ها در سال های 2012 ، 2016 و 2020 اتفاق افتاد.

نمودار

بر اساس نمودار BLX BraveNewCoin در تریدینگ ویو، در سیر صعودی سال 2013، پس از رشد قابل توجه بیت کوین، این ارز دیجیتال بین ماه های آوریل و ژوئیه سال 2013 در سقوطی شدید حدود 75 درصد از ارزش خود را از دست داد. پس از این سقوط شدید، BTC قبل از ثبت رکوردی جدید در سال 2014 به رشد قابل توجهی دست یافت.

در سپتامبر سال 2017 ، بیت کوین پس از سودهای قابل توجه ، تقریباً 40٪ افت کرد ، اما در ماه های بعدی قبل از سقوط در بازار خرسی ، به بالاترین سطح خود رسید.

قیمت بیت کوین حالا در یکی از پیچیده ترین دوره های تاریخی خود قرار دارد. در حال حاضر و در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت 49683.94 هزار دلار در صرافی های مختلف در سطح دنیا در حال خرید و فروش است. یکی از مسائلی که شاید به نوعی تاثیرات بر بازار ارزهای دیجیتال را طی چند روز آینده تحت تاثیر قرار دهد سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جلسه مشترک با کنگره در چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود تا جزئیات بیشتر درباره طرحهای افزایش مالیات مطرح شود با این حال ترس معامله گران و گفته های مالیاتی جو بایدن سبب خروج‌ بیت کوین از کانال 50 هزار دلار شد.

قیمت

یکی از حیاتی ترین حمایت ها برای بیت کوین در حال حاضر حمایت 48 هزار دلار است که در صورت از دست دادن این حمایت قیمت بیت کوین میتواند تا 43 هزار دلار سقوط کند. با این حال برنامه های بایدن در حوزه مالیات میتواند همه بازار ها از جمله بازار ارز های دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد