اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند؟!

نوید محمدزاده ، بازیگر مشهور سینما با پست خود به مناسبت تولد فرشته حسینی جنجال آفرین شد.

نوید محمدزاده ، بازیگر مشهور سینما با پست خود به مناسبت تولد فرشته حسینی جنجال آفرین شد.

نوید محمدزاده امروز با انتشار متنی در اینستاگرام خود که با ویدئویی از او در کنار فرشته حسینی همراه بود، تولد این هنرپیشه ی جوان افغان را تبریک گفت.

نوید محمدزاده در پست خود نوشت:

جانمی

جان

افغان بخوان بگم

جان من

اَستی

کوردی بخوام بگم

گیانمی

گیان.

تولدت مبارک.

می دونم ۶اُمی

از الان

مبارک.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی طی هفته های اخیر بارها به دلیل پوشیدن لباس های مشابه خبرساز شده بودند و حالا این تبریک پراحساس نوید محمدزاده بازار گمانه زنی ها درباره ی رابطه ی این دو بازیگر مشهور را بیش از پیش داغ کرده است. برخی مخاطبان پست محمدزاده را تأییدی بر شایعات پیرامون آن ها می دانند.

فرشته حسینی نیز ماه گذشته به مناسبت تولد نوید محمدزاده متنی احساسی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

او برای محمدزاده نوشته بود:

«برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمیداند! تولدت مبارک»

اما این تمام ماجرا نبود و شباهت لباس های نوید محمدزاده و فرشته حسینی به یکدیگر از چشم کاربران تیزبین فضای مجازی پنهان نماند. و اینگونه شد که حرف و حدیث هایی درباره ی رابطه ی آن ها به وجود آمد.

مدتی قبل هم یک سرایدار افغان که به طور آماتور در ایران به مجسمه سازی می پردازد در برنامه ی تلویزیونی «محاکات» ماجرای خرید مجسمه هایش توسط نوید محمدزاده را روایت کرد. نکته ای که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت این بود که طبق گفته های این مجسمه ساز افغان، فرشته حسینی و نوید محمدزاده با یکدیگر برای خرید کارهای او رفته بودند.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند که در شبکه نمایش خانگی پخش شد و نویسندگی و کارگردانی آن را هومن سیدی برعهده داشت. پخش این سریال از دی ۹۹ آغاز شد و در فروردین ۱۴۰۰ به پایان رسید. در این سریال علاوه بر نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگرانی همچون صابر ابر، سحر دولتشاهی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار نقش آفرینی کردند.

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ است. او از پدر و مادری مهاجر و افغان‌ تبار در تهران متولد شد و جز خود ۶ خواهر و برادر دارد. به گفته ی خودش، در کودکی برای تأمین هزینه های تحصیلش در یک کارگاه خیاطی کار می کرد. او فعالیت هنری خود را از همان کودکی با بازی در تئاتر آغاز کرد و بازیگری را نزد مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموزش دید. حسینی برای اولین بار با بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۹۴ جلوی دوربین رفت. فرشته حسینی به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد