اونس طلا2298.62
مظنه15,376,000
18 گرم3,549,500
ارزش سکه34,642,128
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

تحلیلگران بازار طلا: قیمت طلا صعودی خواهد شد

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان تحلیلگران و سرمایه گذاران بازار یک نظرسنجی برگذار کرده و آنها قیمت طلا در هفته آینده را پیش بینی می کند.

تحلیلگران بازار طلا: قیمت طلا صعودی خواهد شد


سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان تحلیلگران و سرمایه گذاران بازار یک نظرسنجی برگذار کرده و آنها قیمت طلا در هفته آینده را پیش بینی می کند.

در نظرسنجی که هفته گذشته برگذار شد آرای خنثی به شکل قابل توجهی افزایش یافته و تعداد قابل توجهی از کارشناسان ترجیح دادند پیش بینی قابل توجهی از آینده طلا نداشته باشند.

این در حالی است که در نظرسنجی پیشین کیتکونیوز تمامی کارشناسان پیش بینی کرده بودند قیمت طلا افزایشی خواهد شد اما طلا نتوانست انتظارات آنها را برآورده کند.

طلا

با وجود صعودی شدن قیمت طلا در هفته گذشته، فلز زرد نتوانست مقاومت خود در سطح 1800 دلار را بشکند و به سطح حمایت قبلی در 1776 دلار بازگشت.

در نظرسنجی هفته گذشته 17 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند که هفت نفر از آنها معتقد بودند طلا صعودی خواهد شد. از 10 نفر باقی مانده سه نفر پیش بینی نزولی داشتند و هفت نفر نیز موضع خنثی به خود گرفتند.

همچنین 850 نفر از سرمایه گذاران نیز در این نظرسنجی شرکت کردند که 575 نفر از آنها اعتقاد داشتند طلا صعودی خواهد شد. از تعداد باقی مانده نیز 154 نفر پیش بینی کردند قیمت طلا کاهش خواهد یافت و 121 نفر نیز نسبت به آینده طلا بی طرف ماندند.

بازار طلا در هفته گذشته یک مسیر صعودی قدرتمند را دنبال کرد و شاهد افزایش قیمت بود اما به دلیل انتشار داده های اقتصادی قوی تر از حد انتظار نتوانست مقاومت محکم 1800 دلار را بشکند.

طبق اعلام وزارت وزارت بازرگانی ایالات متحده تعداد فروش خانه های جدید به بالا ترین میزان خود از سال 2006 رسیده است. همچنین خوشبینی ها در هر دو بخش تولید و خدمات افزایش یافته است که مانع رشد طلا می شود.

تحلیلگران معتقدند بهبود وضعیت اقتصادی می تواند فشار نزولی زیادی را به طلا وارد کند اما به دلیل پیش بینی افزایش تورم در دراز مدت طلا همچنان صعود باقی خواهد ماند.

کوین گرادی کارشناس بازار طلا گفت که در حال حاضر اقتصاد در حال بهبود است اما هنگامی که شاهد بهبود واقعی وضعیت اقتصاد باشیم، تورم نیز افزایش خواهد یافت که می تواند قیمت طلا را به شکل قابل توجهی صعودی کند.

قیمت طلا

گرادی نیز مانند بسیاری دیگر از کارشناسان نسبت به آینده قیمت طلا در کوتاه مدت موضع خنثی دارند اما همچنان معتقدند که طلا در آینده همچنان صعودی باقی خواهد ماند.

جیم ویکوف تحلیلگر بازار طلا می گوید که نمودار ها همچنان نشان دهنده صعود قیمت طلا هستند و در صورتی که طلا بتواند به بالای 1800 دلار برسد فضای بیشتری نیز برای صعود خواهد داشت.

در حال حاضر مهم ترین چیزی که کارشناسان انتظار ان را می کشند جلسه روز چهارشنبه فدرال رزرو می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت طلا داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد