اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

10 دلیل برای اینکه کارآفرینان متفاوت فکر می‌کنند

کارآفرینان یک قشر خاص از مردم هستند. زمانی که بعضی مردم می‌خواهند قدرت داشته باشند یا رئیس خودشان باشند یک تجارت برای خودشان ایجاد می‌کنند...

به گزارش سایت طلا کارآفرینان یک قشر خاص از مردم هستند. زمانی که بعضی مردم می‌خواهند قدرت داشته باشند یا رئیس خودشان باشند یک تجارت برای خودشان ایجاد می‌کنند؛ باید توجه داشت که کارآفرین بودن اگرچه لذتبخش است و مزایای زیادی را برای شخص و جامعه به همراه دارد، اما مقداری هم سختی و پیچیدگی به همراه دارد.

بزرگ‌ترین کارآفرینان کسانی نیستند که شغل خود را رها می‌کنند و به دنبال آرزوهای خود می‌روند. این افراد بیشتر یک ایده و یک ذهنیت کارآفرینانه دارند. در اینجا 10 دلیل برای تفاوت ذهنیت و تفکر کارآفرینان با سایر مردم را ذکر می‌کنیم.

چالش‌ها فرصت‌اند.

چالش، مشکل و پیچیدگی از عناصر اصلی ذهنیت کارآفرینانه هستند. بیشتر افراد به این سختی‌ها با اضطراب و بدبینی واکنش می‌دهند اما کارآفرینان به جای این کار با چالش مواجه می‌شوند و از تجربیات خود برای حل مشکل استفاده می‌کنند. به نظر آنها در پس هر مشکلی یک راه‌حل و پیشرفت وجود دارد.

رقبا فرصتی برای امتحان هستند

علی‌رغم اینکه بیشتر مردم رقبایشان را تهدید می‌خوانند، کارآفرینان از آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری، هدف گذاری و بررسی پیشرفت استفاده می‌کنند. شما با بررسی کردن تجارت رقیب خود اشکالات خود را می‌فهمید، اشکالات او را می‌فهمید و همچنین پی می‌برید چه چیزی می‌تواند تجارت شما را استثنایی کند.

هر کاری به تلاش نیاز دارد

کارآفرینی به صورت مستقیم با عرضه و تقاضا در انواع فاکتورها ارتباط دارد و هیچ راه میان بری برای این کار وجود ندارد. هر کاری که کارآفرینان برای موفقیت بدون تلاش انجام دهند ممکن است به طور کلی سیستم آنها را نابود کند.

کمال‌گرایی دشمن موفقیت است.

این جمله حتی برای بسیاری از کارهای معمولی هم آشناست و یک ذهنیت خاص برای کارآفرینان محسوب نمی‌شود. به گفته بزرگ‌ترین کارآفرینان جهان کمال‌گرایی می‌تواند از هر موفقیتی جلوگیری کند.

چیزهای بزرگ از اجزای کوچک تشکیل شده‌اند.

این مورد هم برای راه‌حل‌ها و هم برای مشکلات مورد توافق است. برای مثال کارافرینان به تولید محتوا به عنوان یک راه‌حل کلی نگاه می‌کنند که در آن بلاگری، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ساختن لینک استفاده می‌شود.

اشتباهات مفیدند.

یکی از ذهنیت‌های محبوب کارآفرینان که بزرگ‌ترین‌های آنها مثل استیو جابز و جف بزوس نیز به آن اشاره کرده‌اند این است که آنها از اشتباه کردن نمی‌ترسند و بیشتر به فکر یادگیری هستند تا اینکه اشتباه نکنند.

هیچ جادویی وجود ندارد.

کارآفرینان میلیاردر جهان همگی معتقدند هیچ جادو یا شانسی در این کار وجود ندارد و تنها یک ایده بزرگ و تلاش است که باعث می‌شود یک کارآفرین موفق باشد. شما نمی‌توانید یک کارآفرین باشید و فکر کنید یک معجزه رخ می‌دهد یا شخص خاصی به شما کمک می‌کند.

دیدگاه بیرونی بی‌ارزش است.

کارآفرینان معمولا با افراد مختلف ارتباط برقرار می‌کنند تا به صورت فعالانه به حرف‌های آنها گوش بسپارند و ایده‌های جدید بگیرند. این کار مردم عادی را فریب می‌دهد و باعث می‌شود به کاری که می‌کنند شک پیدا کنند و از دیدگاه دیگران به کارشان نگاه کنند. اما این اشتباه است و دیدگاه بقیه نسبت به خود کارآفرین دقیق‌تر نیست؛ فقط برخی نظرات جزئی مردم ارزش شنیدن دارد نه دیدگاه‌های کلی.

نظم و انضباط شخصی یک پیش نیاز است.

برای بسیاری از مردم نظم و انضباط یک چیز اضافه و یک مزیت محسوب می‌شود اما کارآفرینان از آن به عنوان یک اصل مهم و ضروری یاد می‌کنند. آنها در زمان خاصی می‌خوابند، بیدار می‌شوند، غذا می‌خورند، کار می‌کنند، تفریح می‌کنند و به طور کلی برای زمان ارزش قائل‌اند.

کارآفرینی یک سبک زندگی است.

کارآفرینان در واقع همه کارهای خود را به عنوان یک کارافرین انجام می‌دهند و هیچ زندگی خانگی یا کاری برای آنها وجود ندارد؛ تنها زندگی همان زندگی کارآفرینی است. این کار باعث می‌شود آنها تسلط بیشتری روی خود و کار خودشان داشته باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد