اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

واکنش عراقچی از پوشش خبری مذاکرات وین به وسیله پرس تی وی /پاسخ پرس‌تی‌وی به عراقچی

سید عباس عراقچی به اخبار منتشر شده در یکی رسانه‌ها در ارتباط با روند مذاکرات در وین واکنش نشان داد.

به گزارش سایت طلا،سید عباس عراقچی سه شنبه شب در صفحه توییتر خود در واکنش به خبر منتشرشده از سوی پرس تی وی در ارتباط با روند مذاکرات به نقل از یک "منبع مطلع" نوشت: «نمی‌دانم "منبع مطلع" پرس تی وی در وین کیست، اما هر که هست اصلا مطلع نیست.»

بر اساس این گزارش سه‌شنبه شب شبکه خبری پرس تی وی به نقل از یک منبع خبری در وین نوشته بود: با فشار آمریکا و کشور‌های غربی کارگروه سومی برای مذاکرات بعدی ایجاد شده است که دستور کار آن اقدامات گام به گام ایران و آمریکا است.

به گفته این منبع خبری، آمریکا تلاش می‌کند طرف ایرانی را وادار به پذیرش رفع مرحله‌ای تحریم‌ها کند تا در مقابل، به صورت مرحله‌ای، امتیازاتی از ایران بگیرد.

منبع خبری پرس تی وی گزارش داده است: با وجود آنکه قرار بوده است مذاکرات این هفته، آخرین دور گفتگو‌های ایران با ۴+۱ باشد، هیئت آمریکایی با فشار بر ۴+۱ موفق شده است کارگروه سومی را برای مرحله‌ای کردن گام به گام رفع موقت تحریم‌ها ایجاد کند.

منبع خبری پرس تی وی در وین گفت: تشکیل این کارگروه بدین معنا است که کدام تحریم‌های آمریکا و چگونه و طی چه مراحلی به تدریج موقتا رفع خواهد شد. در مقابل ایران طی چه مراحلی و چگونه کدام اقدامات هسته‌ای خود را کاهش خواهد داد.

پاسخ پرس‌تی‌وی به توییت عراقچی
حساب کاربری پرس‌تی‌وی در توییتر در واکنش به عراقچی نوشت: بهتر است آقای عراقچی به جای زیر سوال بردن اعتبار منبع خبری پرس‌تی‌وی، اعلام کند که دقیقا کدام بخش از اطلاعات ارائه شده توسط این منبع مخدوش است.

دقایقی قبل عراقچی در توییتی اعلام کرده بود نمی‌دانم منبع مطلع پرس تی وی در وین کیست، اما هر که هست اصلا مطلع نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد