اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

این 4 ماده غدایی سرعت لاغر شدن شما را افزایش می‌دهند

هرچه سن شما بالاتر میرود، طبیعی است که سیستم های مختلف بدن از جمله متابولیسم بدن شروع به کند شدن می کنند. متاسفانه ، این می تواند منجر به افزایش وزن و چربی اضافی شود، چیزی که هیچ یک از ما نمی خواهیم.

این 4 ماده غدایی سرعت لاغر شدن شما را افزایش می‌دهند


اینترنت مملو از مشاوره در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به متابولیسم است. اگرچه پیرتر می شوید ، طبیعی است که سیستم های مختلف بدن از جمله متابولیسم بدن شروع به کند شدن می کنند. متاسفانه ، این می تواند منجر به افزایش وزن و چربی اضافی شود ، چیزی که هیچ یک از ما نمی خواهیم!

در اینجا ما 4 ماده غذایی را به شما معرفی می‌کنیم که میتواند به افزایش متابولیسم بدن شما کمک کند:

ممکن است تصور اینکه برخی از غذاها می توانند متابولیسم را تسریع کنند تا حدودی عجیب به نظر می رسد ، اما این درست است. بدن شما برای شروع روند چربی سوزی به برخی مواد مغذی نیاز دارد. به همین دلیل است که حذف وعده های غذایی در واقع در طولانی مدت به شما در کاهش وزن کمک نمی کند.

1. گوشت بدون چربی
برای هضم پروتئین کار بسیار بیشتری لازم است تا هضم کربوهیدرات یا چربی. به همین دلیل ، متخصصان خوردن گوشت های تازه و بدون چربی مانند مرغ و ماهی را توصیه می کنند. روند هضم غذا به انرژی زیادی احتیاج دارد بنابراین کالری می سوزانید تا بتواند آنها را تجزیه کند. مطالعات نشان داده است که پروتئین می تواند میزان کالری سوزی بعد از غذا را تا 35٪ افزایش دهد. علاوه بر این ، پروتئین برای ایجاد توده عضلانی مورد نیاز است. هرچه عضله شما بیشتر باشد ، سرعت متابولیسم شما سریعتر است. از این رو ، هدف قرار دادن مقداری پروتئین در هر وعده غذایی و میان وعده در طول روز باشد.

گوشت

2. حبوبات
لوبیا و حبوبات منبع عالی پروتئین گیاهی هستند. آنها همچنین غنی از فیبر هستند ، هم محلول و هم محلول. بدن شما هنگام تجزیه فیبر و پروتئین ، انرژی زیادی را مصرف می کند و این باعث می شود سوخت و ساز بدن در شرایط مطلوبی باشد. میزان بالای فیبر لوبیا به شما کمک می کند تا سطح قند خون شما ثابت بماند و از ولع مصرف قند در اواسط بعد از ظهر جلوگیری کند. بعلاوه ، حبوبات آهن ، روی و سلنیوم را تأمین می کنند. اینها مواد معدنی هستند که تیروئید شما برای تولید مقدار کافی هورمون به آنها نیاز دارد. بدون آنها ، متابولیسم بدن شما می تواند کند و یا مختل شود.

3. آجیل
آجیل یکی دیگر از منابع عالی پروتئین و فیبر است. تحقیقات نشان داده است که افرادی که مرتبا آجیل می خورند نسبت به افرادی که آن را نمی خورند خطر مقاومت به انسولین و اندازه کمر آنها کمتر است. وقتی مقاومت به انسولین کمتری داشته باشید ، بدن شما احتمال ذخیره چربی یا دیابت نوع 2 را کاهش می دهد. باز هم ، خرد شدن آجیل ها بیشتر طول می کشد ، که باعث رضایت بیشتر و بهتر سوخت و ساز بدن می شود. از همه مهمتر ، تحقیقات حتی دریافته است که مغزها می توانند متابولیسم بدن را افزایش دهند. چندین آزمایش نشان داده است که آجیل باعث افزایش انرژی می شود که ممکن است به شما کمک کند 10٪ از کل انرژی تولیدی خود را بسوزانید.

آجیل

4. غلات کامل
غلات کامل یک کربوهیدرات پیچیده هستند که از مجموعه قندهای طولانی تری تشکیل شده است. این مستلزم آن است که بدن شما برای تجزیه آنها طولانی تر می شود ، بنابراین سوخت و ساز بدن شما برای مدت طولانی تری به طور مداوم می سوزد. محققان دریافته اند که مصرف غلات سبوس دار مصرف انرژی بعد از غذا را تا 50٪ بیشتر از خوردن غذاهای فرآوری شده افزایش می دهد.

غلات

غذاهایی که دارای کربوهیدرات های پیچیده هستند معمولاً مواد مغذی بیشتری به ویژه ویتامین های گروه B دارند. آنها سهم عمده ای در تبدیل غذایی که می خورید به انرژی ، که اصلی عملکرد متابولیکی شماست ، دارند. به طور خاص ، ویتامین B12 اغلب با کاهش وزن همراه است زیرا باعث افزایش متابولیسم و ​​تأمین انرژی طولانی مدت می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد