اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 اشتباه مهلک در ارز های دیجیتال که شما را به خاک سیاه می‌نشاند

بسیاری از افراد با ورود به بازار های مالی مانند ارز های دیجیتال به دلیل نداشتن دانش کافی ممکن است با ضرر های سنگینی رو به رو شوند. اما باید بدانید که برای کسب سود از این بازار ها باید با دانش کافی نیز داشته باشید.

3 اشتباه مهلک در ارز های دیجیتال که شما را به خاک سیاه می‌نشاند


بسیاری از افراد با ورود به بازار های مالی مانند ارز های دیجیتال به دلیل نداشتن دانش کافی ممکن است با ضرر های سنگینی رو به رو شوند. شرط ورود به هر بازار مالی در واقع داشتن دانش کافی در این حوزه است به همین منظور ما در اینجا 3 اشتباه مهلک در بازار های مالی را به شما معرفی میکنیم که بسیاری از افراد ممکن است در دام آن بیفتند.

1- استفاده از وام یا پولی که به آن نیاز مبرم دارند

بسیاری از افراد با دیدن سود های بالا در بازار های مالی ممکن است تصمیم به فروش سایر دارایی خود مانند خانه، ماشین و ... و استفاده از این پول در بازار های مالی مانند بورس و ارز های دیجیتال برای کسب سود های هنگفت بگیرند. باید بدانید که ذهن شما در این شرایط در واقع به صورت منطقی عمل نمیکند و تحت تاثیر احساساتی مانند طمع کردن قرار میگیرند که باعث میشود مانع عمل کردن به عنوان فردی تحیلیگر و معامله گر شود.

زمانی که در دارایی های شما در ضرر باشند و معاملات خوبی نداشته باشید در واقع ذهن شما نمیتواند واکنش منطقی از خود نشان دهد و ضعیف عمل ‌می‌کند. پس اگر پولی را در بازار های مالی سرمایه گذاری کرده اید نباید به آن نیاز مبرم و واجب داشته باشید.

خانه

2- نداشتن استراتژی معاملاتی

بعد از ورود شما به بازار های مالی باید بدانید که مهم ترین اصل داشتن یک استراتژی معاملاتی قوی است تا با استفاده از آن بتوانید در معاملات خود به درستی عمل کنید. برای مثال اگر شما وارد یک شهر شوید که برای اولین بار به آنجا میروید مطمئنا نمیدانید برای رفتن به هر نقطه شهر دقیقا از چه مسیری باید استفاده کنید. به همین دلیل لازم است که یک نقشه داشته باشید. در واقع دنیای بازار های مالی نیاز به یک نقشه مشخص دارد تا به شما بگوید کجا و از چه مسیری میتوانید کسب سود کنید و نقشه شما در واقع همان استراتژی معاملاتی شماست.

استراتژی

3- نداشتن دانش کافی در حوزه مدیریت سرمایه

در هر بازار مالی شما باید نقاط ورود را بشناسید، و برای خود حد ضرر و سود داشته باشد. بسیاری از افراد ممکن است از مدیریت سرمایه چیز هایی شنیده باشند اما در مورد استفاده از آن هیچ نظری نداشته باشند. بدون مدیریت سرمایه طولی نخواهد کشید که شما از بازار های مالی بیرون خواهید آمید

مدیریت

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد