اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

4 نکته آرایشی مهم برای خانم هایی که صورت لاغر دارند

اگر می خواهید صورت شما لاغر به نظر برسد خب تا حدودی راحت است اما اگر شما در حال حاضر صورت لاغر دارید و می خواهید حالت چهره خود را پرتر نشان دهید، ما در اینجا نکاتی را به شما معرفی می‌کنیم که میتواند در این راه به شما کمک کند.

4 نکته آرایشی مهم برای خانم هایی که صورت لاغر دارند


اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید ، بسیاری از آموزش ها و تکنیک ها در همه جا موجود است. اما اگر شما در حال حاضر صورت لاغر دارید و می خواهید حالت چهره خود را پر تر نشان دهید، ما در اینجا نکاتی را به شما معرفی می‌کنیم که میتواند در این راه به شما کمک کند.

1- تن و بافت پایه خود را یکنواخت کنید
اولین چیزی که من پیشنهاد می کنم این است که آرایش پایه خود را یکنواخت نگه دارید. استفاده از سایه های مختلف پایه و کانسیلر باعث تمایز نقاط کم و زیاد صورت شما می شود. این کار ، به نوبه خود ، صورت شما را باریک می کند. همچنین بسیار مهم است که چهره خود را به خوبی برجسته کنید تا یک بوم بسیار یکنواخت برای آرایش پایه خود ایجاد کنید.

صورت

2- سایه مناسب رژگونه
سایه های روشن و ملایم رژ بهره بگیرید. از سایه های تیره یا عمیق پرهیز کنید ، زیرا آنها سایه ایجاد می کنند و به صورت شما حالت تیز می دهند. استفاده از سایه های روشن ظاهر زیبا تری به شما می دهد.

3- در نواحی مناسب رژگونه بزنید
هنگام استفاده از رژگونه ، آن را روی استخوان های گونه خود قرار ندهید. در عوض ، به قسمت داخلی گونه خود بروید. این قسمت صورت شما را برجسته می کند و همچنین توهم صورت گسترده تری را ایجاد می کند.

آرایش

4- آن را به درستی کانتور کنید
اگر لاغر هستید ، کانتور زدن گونه های شما اشتباه بزرگی است. با این حال ، من پیشنهاد می کنم نواحی پیشانی و چانه را کانتور کنید تا طول صورت را کاهش دهید. این کار یک ساختار متعادل برای صورت لاغر شما ایجاد می کند.

زیبا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد