اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

خواص جالب هندوانه که نمی‌دانستید

درست وقتی گرما و تابستان به شما نزدیک میشود ، باید در مورد میوه ای صحبت کنیم که همه ما آن را دوست داریم. خواه آن را به هر شکلی بخورید، آن را به صورت اسموتی در بیاورید یا به سادگی از آن آب بگیرید.

خواص جالب هندوانه که نمی‌دانستید


درست وقتی گرما و تابستان به شما نزدیک میشود ، باید در مورد میوه ای صحبت کنیم که همه ما آن را دوست داریم. خواه آن را به هر شکلی بخورید، آن را به صورت اسموتی در بیاورید یا به سادگی از آن آب بگیرید ، هندوانه فواید بی شماری دارد که علاوه بر هیدراته نگه داشتن بدن به خصوص در صورت مصرف با معده خالی ، می تواند به سلامت شما نیز کمک کند.

محافظت از چشمان شما
هم ویتامین C و هم بتاکاروتن مانع از کور شدن یا ابتلا به آب مروارید می شوند. هندوانه را با مقداری آب ، عسل و نعنا در در مخلوط کن مخلوط کنید. شما فقط یک صبحانه سریع و بسیار با طراوت تهیه کرده اید که هم انرژی لازم را به شما میدهد و هم بدن شما را هیدراته نگه خواهد داشت.

چشم

حفظ سطح فشار خون
هندوانه سرشار از منیزیم و پتاسیم است که برای تنظیم و طبیعی نگه داشتن فشار خون ضروری است. برخی از برش های هندوانه را در یک ظرف بریزید و دانه های چیا را هم به آن اضافه کنید و یک شب در یخچال قرار دهید. این ساده ترین راه برای تهیه پودینگ میوه و صرفه جویی در وقت تهیه صبحانه روز بعد است!

بهبود روحیه شما
در حالی که 92٪ هندوانه آب است ، بقیه قسمتهای آن با مواد مغذی و ویتامینهایی که ویتامین C و B6 از آنها بیان می کنیم انباشته شده است. بنابراین ، این ویتامین ها می توانند به تنظیم انتقال دهنده های عصبی و بهبود روحیه شما کمک کنند. هندوانه همچنین توانایی به تعادل رساندن هورمون های شما را دارد و شما را در برابر مسائلی مانند افسردگی محافظت می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد