اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ورود مزدا ۶ با ظاهری فوق العاده به بازار

در حال حاضر مزدا قصد دارد طرح یک مدل لوکس کامل را تصویب کند و قیمت پایین تری را به آن اختصاص دهد

به گزارش سایت طلا،نسل بعدی مزدا ۶ جدید از پلت فرم جدیدی با طرح موتور و محرک چرخ عقب استفاده خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که یک موتور شش خطی Skyactiv-X با سیستم هیبریدی ۴۸ ولت زیر کاپوت قرار دارد.

مزدا ۶ جدید باید تا پایان سال ۲۰۲۲ به فروش برسد. از آنجا که بسیاری از خودروسازان اکنون برنامه‌های توسعه را به تأخیر می‌اندازند یا موقتاً متوقف می‌کنند، ممکن است تاریخ معرفی و فروش عوض شود.

در حال حاضر مزدا قصد دارد طرح یک مدل لوکس کامل را تصویب کند و قیمت پایین تری را به آن اختصاص دهد. نسل بعدی ۶ که باید تا پایان سال ۲۰۲۲ به فروش برسد، قرار است بازاریایی کامل را بدست آورد و به یک پلت فرم موتور طولی با پیشرانه چرخ عقب و شش خطی منتقل شود.

این موتور فقط طرح جدیدی برای مزدا نخواهد بود. این فناوری از نوع بنزین احتراق فشرده سازی Skyactiv-X و همچنین یک سیستم ترکیبی ۴۸ ولت است. این خودرو دارای ۳۵۰ اسب بخار قدرت خواهد بود.

 مزدا ۶

گفتنی است، مزدا اخیراً روابط خود را با تویوتا که ممکن است شش سیلندر Skyactiv-X را برای نسل بعدی لکسوس IS و RC استفاده کند، تعمیق می‌بخشد. قبلاً ایده خوبی درباره شکل ظاهری این خودرو منتشر شده است و می توانید در مورد مفهوم کوپه Vision مزدا که در نمایشگاه اتومبیل توکیو ۲۰۱۷ به نمایش درآمد، تأمل کنید.

حتی این احتمال وجود دارد که مزدا از لکسوس تقلید کرده و شش تایی را در بدنه‌های چهار و دو در قرار دهد. دو سال قبل از Vision Coupe به عقب برگردید و RX-Vision را ببینید، یک مفهوم اتومبیل اسپرت Mazda با کاپوتی بزرگ برای چرخان Wankel که شرکت در آن زمان تصور می‌کرد.

 مزدا ۶

فارغ از بحث طراحی ظاهری و مشخصات فنی، مزدا ۶ به یک به‌روزرسانی جدی در فناوری‌های داخل کابین نیز احتیاج دارد. گفتنی است که با توجه به سرمایه گذاری مزدا بر روی پلتفرم‌ها و پیشرانه‌های جدید، باید منتظر تاثیرات قیمتی متناسب نیز باشیم. انتظار می‌رود مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ در اواخر سال ۲۰۲۲ رسما معرفی شود.

 مزدا ۶

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد