اونس طلا2394.45
مظنه15,976,000
18 گرم3,688,000
ارزش سکه35,993,928
قدیم (بهار)40,100,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

7 کار جالب که فقط میتوانید با تفاله قهوه انجام دهید

اگر شما هم در طول هفته قهوه زیادی مصرف میکنید و تفاله های آن را مستقیما به سطل آشغال میفرستید حتما لازم است که با این کاربرد های مهم اشنا شوید تا دیگر از هدر رفت آن جلوگیری کنید.

7 کار جالب که فقط میتوانید با تفاله قهوه انجام دهید


اگر شما هم در طول هفته قهوه زیادی مصرف میکنید و تفاله های آن را مستقیما به سطل آشغال میفرستید حتما لازم است که با این کاربرد های مهم اشنا شوید تا دیگر از هدر رفت آن جلوگیری کنید.

1- از دست های بد بو خلاص شوید
با مالیدن مشتی از کف قهوه استفاده شده بر روی دستان و شستشو با آب گرم ، بوی پخت و پز را از کف دست خودپاک کنید.

قهوه2- دفع مورچه ها
مورچه ها به شدت به کافئین حساس هستند. این ماده ایمن مورچه های کارگر را گیج می کند زیرا آنها رد بو را از دست می دهند. محل های قهوه را در جایی که مورچه ها هستند بگذارید و آنها آن را به خانه حمل می کنند و می خورند. دیدن نتیجه این روش چند هفته طول می کشد اما بعد از مدتی متوجه کاهش جمعیت مورچه ها می شوید.

3- گربه ها را دور نگه دارید
گربه ها و دفع آنها را با مخلوطی از پوست پرتقال و محتویات قهوه استفاده شده در اطراف گیاهان خارج از باغ خود نگه دارید.

4- بوی یخچال را از بین ببرید
یک کاسه از قهوه های تازه و بدون استفاده را داخل یخچال خود قرار دهید و بگذارید یکی دو روز بماند. قهوه بوها را جذب می کند و بوی تازه یخچال شما را فرا میگیرد.

یخچال

5- گیاهان را بارور کنید
قهوه باقیمانده را در لیوان خود رقیق کرده و درست در گیاهان گلدان خود بریزید. از گیاه قهوه به عنوان مالچ برای گیاهان اسید دوست مانند گل سرخ ، آزالیا ، رودان ، گیاهان همیشه سبز ، گلهای گلدان و کاملیا استفاده کنید.

6- اسکراب
سایه های ملایم قهوه برای پاک کردن سطوح مانند وسایل آشپزی و یخچال و فریزر بسیار مناسب است. از آنها به تنهایی استفاده کنید یا آنها را با کمی صابون ظرف و یک اسفنج نرم مخلوط کنید.

7- سینک ظرفشویی های ضد زنگ را تمیز کنید
همانطور که در بالا گفته شد ، مواد قهوه خفیف ساینده هستند و بنابراین روی سطوح فولاد ضد زنگ بسیار کارآمد هستند. پایین و کناره های سینک آشپزخانه خود را بمالید تا مانند گذشته بدرخشد. همچنین ، شما می توانید به طور منظم یک مقداری از آن را به تخلیه سینک ظرفشویی بریزید تا به پاکسازی دام و لوله ها کمک کند.

تفاله

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد