اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

پرسش و پاسخ های کلیدی درباره حواله یوان

حواله ارزی یوان برای کسانی که قصد انجام معامله با کشور چین را دارند، تجربه ای تازه و تا حد زیادی ناشناخته است.

حواله ارزی یوان برای کسانی که قصد انجام معامله با کشور چین را دارند، تجربه ای تازه و تا حد زیادی ناشناخته است. چرا که تا به حال این کار را انجام نداده اند و اطلاعات کافی در این زمینه ندارند. بنابراین واهمه این را دارند که کار ارسال حواله را نتوانند به درستی انجام دهند که همین امر باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود. اما چه راهکاری وجود دارد که ارسال حواله به درستی انجام شود و شما نگران بروز مشکلات ارزی بین خودتان و کشور مقصد (چین) نباشید؟

ارسال حواله ارزی یوان با شرکت آیسان اکسچنج

چین یک ابر قدرت است و از لحاظ تجاری روابط خوبی با کشور ما دارد. حجم بالای کالای تولیدی این کشور از یک طرف و قیمت پایین اجناس از طرف دیگر سبب شده است تا چین به یک قطب اقتصادی در قاره آسیا تبدیل شود. اما با وجود تحریم سیستم های بانکی ایران، چه راهکاری برای تبادل ارز میان شما و تاجران چینی وجود دارد؟ شما باید از شرکت های واسطه که ارائه دهنده خدمات ارزی هستند، برای ارسال حواله ارزی یوان و سایر اقدامات معاملاتی خود استفاده کنید.

یکی از شرکت هایی واسطه ای که نیاز های ارزی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین پشتیبانی ارائه می دهد، شرکت آیسان اکسچنج می باشد. اگر شما نیز نیاز به راهنمای کاملی در مورد ارسال حواله ارزی یوان دارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

حواله ارزی چیست؟

همان طور که گفتیم، سیستم های بانکی ایران در سراسر جهان تحریم می باشد و همین موضوع امکان انتقال ارز بدون واسطه ما بین شما و طرف خارجی را سلب می نماید. پس شما باید به دنبال واسطه ای باشید که موانع موجود را حل از قبل حل نموده باشد و عمل ارسال حواله یوان را به آسانی انجام دهد.

شرکت حواله آیسان‌، عمل انتقال ارز را از حساب شما به حساب شخص در بانک مقصد انجام می دهد.

انواع حواله ارزی و نحوه ارسال آن ها

حواله های ارزی به طور کلی به دو دسته «حواله ارزی صادره» و «حواله ارزی وارده» تقسیم می شوند.

۱. حواله ارزی صادره

این نوع حواله ارزی مخصوص اشخاص مقیم در کشور مبدا (ایران) است که وجهی را برای شخصی حقیقی یا شرکت (حقوقی) به کشور مقصد ارسال می کنند.

۲. حواله ارزی وارده

همچنین ممکن است از کشور دیگری یک حواله ارزی برای شما ارسال شده باشد. در چنین مواردی، بانک هایی که دارای سرویس حواله ارزی هستند، پس از دریافت تاییدیه ارسال موفقیت آمیز حواله، ارز مذکور را به حساب شخص انتقال می دهند. صاحب حساب برای دریافت وجه بایستی با ارائه کارت ملی، پاسپورت یا هر مدرک شناسایی دیگری به بانک مراجعه کند و مبلغ مورد نظرش را برداشت کند.

حواله های ارزی را (مانند حواله یوان) می توان از نظر سرعت زمان و انتقال نیز در دو دسته

۱. حواله ارزی مستقیم

۲. حواله ارزی غیر مستقیم

قرار داد.

حواله ارزی مستقیم مطمئن ترین روش انتقال ارز می باشد. با استفاده از این روش می توان هر مقدار ارز را به ۱۳۰ گونه ارز دیگر چنج کرد و‌ به حساب شخص یا شرکت دیگری در هر نقطه از جهان ارسال نمود. سرعت بالا در ارسال و نامحدود بودن میزان وجه ارسالی، از مهم ترین مزایای این روش می باشد.

حواله ارزی غیر مستقیم هم تفاوت چندانی با روش مستقیم ندارد؛ در این روش سرعت انتقال کمتر است.

ارسال حواله یوان به کشور چین

ارسال حواله یوان از طریق بانک های مختلفی قابل انجام است. در حال حاضر تنها بانک دریافت کننده حواله های ارزی یوان، بانک ABC (بانک کشاورزی چین) است. اگر قصد ارسال حواله به بانک های دیگری را دارید، باید انتقال ارز به صورت دلاری صورت گیرد.

نرخ حواله یوان به چین

برای ارسال حواله یوان نمی توان مبلغ ثابتی را اعلام کرد؛ چرا که هر چقدر میزان ارز انتقالی افزایش یابد، کارمزد هم کاهش می یابد. اگر میزان وجه ارسالی از حد معینی بیشتر شود، عملیات انتقال بدون کارمزد انجام خواهد شد. برای اطلاع دقیق از مبلغ کارمزد ارسال حواله یوان اینجا کلیک کنید تا وارد سایت https://isunex.ir/ شوید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

مزایای استفاده از حواله یوان آیسان

سرعت بالا در انتقال وجه و ارسال حواله به بانک های مختلف
ضمانت انتقال صحیح ارز و عدم بلوکه شدن وجه حتی در زمان تحریم ها
تبدیل وجه شما به حواله یوان به صورت رایگان انجام می گردد.
خوشبختانه حواله یوان محدودیتی در میزان وجه انتقالی ندارد.
ارسال این حواله نسبت به حواله های دلاری هزینه کمتری داشته و بهتر است که در شرایط تحریم ها، از حواله یوان برای انجام معاملات با تاجران چینی استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد