اونس طلا2195.63
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قیمت واقعی طلا چقدر است؟

در هفته گذشته قیمت طلا صعود قدرتمندی را از خود نشان داده و قیمت آن افزایش چشمگیری یافت. در نتیجه این اتفاق کارشناسان پیش بینی کردند که قیمت طلا افزایش بیشتری از خود نشان خواهد داد.

قیمت واقعی طلا چقدر است؟


در هفته گذشته قیمت طلا صعود قدرتمندی را از خود نشان داده و قیمت آن افزایش چشمگیری یافت. در نتیجه این اتفاق کارشناسان پیش بینی کردند که قیمت طلا افزایش بیشتری از خود نشان خواهد داد.

قیمت طلا توانست در هفته گذشته مقاومت مهم خود در سطح 1750 دلار را ب دست آورده و در بالای آن تثبیت گردد که یک موقعیت بسیار کلیدی برای طلا به شما می رود.

بسیاری از کارشناسان بر این اعتقادند که قیمت واقعی طلا هم اکنون بسیار بالا تر از قیمت فعلی آن است. در اینجا به سه مورد از دلایلی بالا تر بودن قیمت واقعی طلا و همچنین افزایشی شدن قیمت آن در آینده اشاره خواهیم کرد.

طلا

1. اد موی مدیر سابق ضرابخانه ایالات متحده، معتقد است قیمت واقعی طلا در حال حاضر 2100 دلار است. از نظر وی قیمت طلا همان چیزی است که سرمایه گذاران برای طلای فیزیکی به اضافه حق بیمه می پردازند.

این قیمت بین 300 تا 350 دلار بالا تر از قیمت طلا در بورس است. اگر حدود 300 دلار به قیمت فعلی طلا در بازار سهام اضافه کنیم، متوجه می شویم که قیمت واقعس طلا 2100 دلار است یعنی حتی بالا تر از رکورد طلا در سال 2020.

2. صرافی کوین بیس که بزرگترین صرافی ارز های دیجیتال در ایالات متحده است سهام خود را برای فروش گذاشت. در نتیجه این اتفاق بیت کوین از مشروعیت بالاتری برخوردار گشته و همچنین تقابل میان آن و طلا کاهش می یابد.

کوین بیس

3. طی ماه های اخیر با رشد بیت کوین و افزایش قیمت آن، سرمایه گذاران تمایل زیادی برای سرمایه گذاری در این رمز ارز از خود نشان داده اند که در نتیجه آن علاقه به طلا کاهش یافته است.

اما کارشناسان معتقدند که طلا در مقابل بیت کوین قرار نداشته و به این صورت نیست که یا بیت کوین صعودی شود و یا طلا شاهد افزایش قیمت باشد.

در واقع با افزایش حجم نقدینگی و افزایش تورم، مردم از نگهداری پول نقد خودداری کرده و به سمت خرید طلا و بیت کوین حرکت می کنند تا بتواند سرمایه آنها را حفظ کند و در این شرایط هر دو این سرمایه گذاری ها موفق خواهد بود.

بیت کوین

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد