اونس طلا2211.98
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کاهش قیمت سکه و دلار، در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها باشیم؟

با وجود صعود قدرتمند اونس طلا، کاهش قیمت دلار باعث شد تا بازار سکه و طلا نیز دچار ریزش شود. به نظر می رسد که کاهش قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

کاهش قیمت سکه و دلار، در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها باشیم؟


با وجود صعود قدرتمند اونس طلا، کاهش قیمت دلار باعث شد تا بازار سکه و طلا نیز دچار ریزش شود. به نظر می رسد که کاهش قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

در روزهای اخیر بازارساز روبروی سفته ‌بازان ایستاده و با عرضه خود اجازه نداده که دلار از مرز 25 هزار تومان عبور کند. در صورتی که در روزهای آینده عرضه بازارساز ادامه پیدا کند، احتمال افت بیشتر قیمت ها وجود دارد.

طلا

عراقچى می گوید مذاکره به مرحله ای رسیده که طرفین می توانند نگارش یک متن مشترک را آغاز کنند. این گفته باعث شد تا دلار بازار افت قابل توجهی را شاهد باشد.

آژانس انرژی اتمی می گوید ایران غنی‌سازی 60 درصدی اورانیوم را آغاز کرده است، دلار تاکنون به دلیل امید به مذاکرات وین افزایشی نشده و در صورتی که خبر مثبتی از وین منتشر نشود، دلار راه افزایشی را در پیش خواهد گرفت و به راحتی از مرز 25 هزار تومان عبور خواهد کرد.

برخی معامله گران دلار و سکه بازان به سوی ارزهای دیجیتال رفته اند. حتی بعضی از معامله گران از آبشده هم خارج شده اند و مقدار زیادی دوج کوین خریده اند چرا که طی 4 روز بیش از 200 درصد سود کرده اند.

سکه

ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتالی در هند که در حال طی کردن مراحل نهایی خود و تبدیل به قانون است، می تواند روی ارزهای دیجیتالی تاثیر منفی بگذارد.

در جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد استخراج رمز ارز در دستور مجلس قرار دارد که می تواند بر روی معامله گران نیز تاثیر بگذارد.

دیروز عراقچی گفته بود تفاهم جدید در حال شکل ‌گیری است و زمان نوشتن یک متن توافق فرا رسیده که در نتیجه قیمت دلار کاهش شدیدی یافت.

دلار

با اینکه شورای عالی بورس برای بهبود اوضاع، تصمیماتی از جمله تغییر درصد دامنه نوسان انجام داده بود، امروز بورس به آن واکنش منفی نشان داد و کاهشی شد.

اونس در کانال 1777 کلوز خورد تا روند کاهش احتمالی سکه را کند نماید تا در محدوده 10400 تا 10500 تومان نوسان کند.

فایننشال تایمز مدعی شد ایران و عربستان در بغداد، مذاکرات مستقیم برگزار کردند. با این روند دلار در محدوده 24500 تا 25 هزار تومان قرار می گیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد