اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ویژگی سامسونگ گلکسی S21 که باعث می شود به سرعت در پی خرید آن باشید

آیا می خواهید بیشتر از سامسونگ گلکسی S21 استفاده کنید؟ این ویژگی های پنهان به شما در انجام این کار کمک خواهد کرد

به گزارش سایت طلا،گوشی گلکسی S21 سامسونگ بی نظیر است. از پشتیبانی 5G تا تنظیمات دوربین جدید با عملکرد بهتر، چیزهای زیادی برای هیجان وجود دارد. گوشی گلکسیS21 اولترا حتی یکی از ویژگی های خیره کننده سامسونگ نوت را نیز قرض گرفته است: پشتیبانی از قلم S-Pen. درسته، اکنون می توانید از قلم برای نوشتن یا طراحی استفاده کنید.

هر سه گوشی دارای اندروید 11 با سیستم One UI 3.1 سامسونگ هستند. این بدان معناست که شما بهترین اندروید ارائه شده در حال حاضر (تا زمان عرضه اندروید 12) را خواهید داشت، اما همچنین به پیشرفت ها و اصلاحاتی که سامسونگ در سیستم عامل ایجاد کرده است نیز دسترسی دارید. به عنوان مثال، S21 دارای دو نوع مختلف اعلان شناور است و اکنون می توانید جلوه هایی را به تماس های ویدیویی خود اضافه کنید.

در زیر برخی از بهترین ویژگی هایی که تاکنون در گوشی گلکسی S21 اولترا کشف کرده ام را به شما نشان می دهم.

چگونه گوشی S21 را خاموش کنیم

اگر مدت طولانی است که دکمه روشن/خاموش را فشار می دهید و انتظار دارید گوشی شما خاموش شود، شگفت زده خواهید شد. درست است، به جای اینکه گزینه خاموش شدن گوشی را در اختیار داشته باشید، نگه داشتن دکمه روشن/خاموش، Bixby را راه اندازی می کند. اما نگران نباشید، شما چند گزینه مختلف برای خاموش کردن S21 یا راه اندازی مجدد آن دارید:

برای مشاهده پنل تنظیمات سریع، از بالای صفحه به پایین بکشید و سپس روی دکمه روشن/ خاموش در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

دکمه کناری و دکمه کاهش صدا را به طور همزمان فشار دهید تا منوی پاور نشان داده شود.

با رفتن به تنظیمات> ویژگی های پیشرفته (Advanced features)> کلید کناری (Side key)، دکمه کناری را به عنوان دکمه پاور جایگزین کنید و منوی خاموش کردن را انتخاب کنید. از این پس، با فشار طولانی مدت دکمه روشن/ خاموش، منوی پاور ظاهر می شود.

پشتیبانی S-Pen درS21 اولترا

این یک ویژگی پنهان نیست، همانطور که کاملا واضح نیست، مگر اینکه صریحا در مورد آن به شما گفته شود. می بینید که گوشیS21 اولترا برای ذخیره قلم S Pen، مانند سری Note، فاقد هر مکان مشخصی است. بنابراین اگر تلفن را می خریدید، بهتر از این اطلاعات، چیزی نمی دانستید.

گوشی سامسونگ S21 اولترا با هر قلم Galaxy Note یا قلم S-Pen سری Tab S کار خواهد کرد. حتی می توانید مدل S21 Ultra که شامل S Pen است را انتخاب کنید.

اگر S Pen دارید، تنها کاری که برای شروع استفاده از گوشی Ultra باید انجام دهید این است که نوک آن را به صفحه نزدیک کنید و با آن کار کنید. اگر قلم را دقیقا بالای سطح صفحه قرار دهید، یک نماد کوچک روی صفحه نمایش داده می شود که نشان می دهد قلم را تشخیص می دهد. هنگامی که آن را به صفحه نزدیک کردید ، نماد Air Command نشان داده می شود و به شما امکان می دهد سریع یادداشت کنید، اسکرین شات بگیرید و کارهای دیگری انجام دهید.

اسکرین شات های بهتری بگیرید

هر گوشی گلکسی S21 دارای پنل های تا حدودی پنهان Edge سامسونگ است که میانبرهای برنامه ها، ویژگی ها و اطلاعات را دور می کند. ممکن است متوجه یک خط کمی شفاف در سمت راست صفحه S21 خود شوید. آنجاست که به پنل های مخفی دسترسی پیدا می کنید. خارج از آن قسممت، یکی از پنل های اسکرین شات، خاموش است.

این به راحتی یکی از پنل های بسیار مفید است زیرا چندین گزینه برای انجام کارهایی غیر از ضبط صفحه نمایش به شما می دهد. این پنل در واقع Smart Select نامیده می شود و به شما ابزارهایی می دهد تا فقط بخشی از صفحه خود را با استفاده از حالت مستطیل یا بیضی شکل ضبط کنید، یک تصویر متحرک (یا GIF) و یا یک اسکرین شات یا شاید شماره تلفن یا آدرسیرا روی صفحه، پین کنید.

برای روشن کردن پنل Smart Capture به تنظیمات> صفحه نمایش>پنل ادج (Edge Panels)> پنل ها (Panels) بروید و روی دایره بالای Smart select ضربه بزنید. در آنجا، فقط باید پنل Edge را باز کنید و بین پنل هایی که اضافه کرده اید صفحه را بکشید تا Smart select را پیدا کنید، سپس ابزاری را که می خواهید برای گرفتن اسکرین شات استفاده کنید، انتخاب کنید.

جلوه هایی را در حین تماس های ویدیویی خود اضافه کنید

تا به حال کسی را دیده اید که از زمینه های فانتزی در برنامه ی زوم استفاده کند؟ نماهایی طوری نشان می دهند انگار شما جای دیگری هستید؟ خوب، شما می توانید این کار را روی Galaxy S21 در تماس های ویدیویی خود انجام دهید. برای انتخاب جلوه خود، به تنظیمات> ویژگی های پیشرفته> جلوه های تماس ویدیویی بروید. آن را روشن کنید، سپس انتخاب کنید آیا می خواهید پس زمینه شما فقط تار، یک رنگ خالص یا یک تصویر خاص از عکس های خود باشد.

اعلان های شناور (Floating notifications) را برای دسترسی آسان به هشدارها روشن کنید

اندروید 11 ویژگی جدید اعلان Bubbles گوگل را ارائه داد که بسیار شبیه ویژگی Chatheads فیسبوک مسنجر است. به این معنی است که به جای اینکه برای مشاهده هشدارها، صفحه پنل اعلان را به پایین بکشید، یک حلقه شناور به شما امکان دسترسی سریع به مکالمات خود را در همه زمان ها می دهد. ویژگی Bubbles همان کار را می کند، اما برای برنامه های بیشتر مانند پیام های گوگل.

Bubbles به نسخه مشابه سامسونگ با نام Smart pop-up view می پیوندد. اما قبل از استفاده از آن، باید آن را فعال کنید.

به تنظیمات> اعلان ها> تنظیمات پیشرفته> اعلان های شناور بروید. گزینه ای را که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید، هر دو دارای یک انیمیشن سریع روی صفحه هستند تا نحوه کار آنها را نشان دهند. با Bubbles و ویژگی Pop-up Smart آزمایش کنید تا ببینید کدام یک را ترجیح می دهید. ممکن است از هیچ کدام از این دو مورد را نپسندید.

ویجت ها در صفحه ی قفل شده

ویژگی Always On Display سامسونگ مدت هاست که مورد بسیار جالب برای من است. این ویژگی، دیدن سریع اطلاعات یا کنترل پخش صدا را آسان می کند، اما با گلکسی S21 می توانید کارهای بیشتری در این زمینه انجام دهید. اگر به تنظیمات> صفحه قفل (Lock screen)> ویجت ها بروید، می توانید هر ویجتی را که می خواهید استفاده کرده و حتی گزینه ی "همیشه روی صفحه نمایش داده شود" را روشن کنید. سپس، هر زمان که تلفن شما قفل شده، روی ساعت دوبار ضربه بزنید تا همه ویجت های خود را مشاهده کنید.

هر چیزی را در گوشی خود جستجو کنید

در یافتن برنامه، مخاطب یا فایل های خود مشکلی دارید؟ برای مرور پنل میانبر تنظیمات سریع، بالای صفحه را به پایین بکشید، سپس برای مشاهده پنل تنظیمات سریع، دوباره به پایین بکشید. روی نماد جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و درخواست خود را تایپ کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد