اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش شدید قیمت طلا تنها در یک روز+تحلیل تکنیکال

طلا طی ماه های گذشته حرکات نزولی زیادی از خود نشان داده و قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافته بود اما در روز گذشته شاهد یک صعود شدید در قیمت طلا بودیم.

افزایش شدید قیمت طلا تنها در یک روز+تحلیل تکنیکال


طلا طی ماه های گذشته حرکات نزولی زیادی از خود نشان داده و قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافته بود اما در روز گذشته شاهد یک صعود شدید در قیمت طلا بودیم.

همراه با کاهش نرخ بازده اوراق قرضه ایالات متحده آمریکا طلا توانست برای بار دیگر صعودی شده و در روز جمعه حتی تا نزدیکی 1785 دلار نیز صعود کرده و در نهایت در نقطه 1876 دلار بسته شد.

طلا

از روز پنجشنبه قیمت طلا نزدیک به 40 دلار رشد داشته و از 1738 دلار در روز پنجشنبه به 1776 دلار در روز جمعه رسید که بیش از 2 درصد افزایش قیمت را نشان می دهد.

مهم ترین عاملی که طی ماه های گذشته قیمت طلا را نزولی نگه داشته بود، افزایش بازده خزانه داری یا همان اوراق قرضه ایالات متحده بود که توانست باعث سقوط قیمت طلا از بالای 1900 دلار به زیر 1700 دلار شود.

قیمت طلا

علاوه بر کاهش بازده خزانه داری، سرمایه گذاران نیز در حال حاضر علاقه بیشتری نسبت به طلا نشان داده و میزان سرمایه گذاری خود را در این فلز گرانبها افزایش داده اند.

افزایش تنش های میان ایالات متحده و چین و روسیه، افزایش بدهی ملی آمریکا و همچنین انتظار تورم طی ماه های آینده باعث علاقه به بیشتر به فلز زرد شده است.

تحلیل تکنیکال

حال اگر به نمودار های طلا نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که طلا تلاش می کند تا در سطح 1779 تثبیت شود و هدف صعودی آن سطح 1798 دلار می باشد.

در صورتی که طلا بتواند مقاومت خود را در سطح 1798 دلار بشکند، می تواند سطح روانی 1800 دلار را به دست آورده و صعود های بیشتری را از خود نشان دهد.

در صورتی که حرکت صعودی متوقف شده و طلا برای بار دیگر نزولی شود در نقطه 1770 دلار حمایت خواهد شد. اگر حرکت نزولی ادامه یابد پشتیبانی بعدی در نقطه 1761 دلار رقم خواهد خورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد