اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا ساز مورد علاقه شما با روانشناسی شخصیتتان در ارتباط است؟

ساز و موسیقی یکی از عناصر اصلی و روح نواز برای انسان است در نتیجه هنگامی که از شنیدن صدای یک ساز لذت می برید در واقع شخصیتتان است که در حال لذت بردن است.

آیا ساز مورد علاقه شما با روانشناسی شخصیتتان در ارتباط است؟


ساز و موسیقی یکی از عناصر اصلی و روح نواز برای انسان است در نتیجه هنگامی که از شنیدن صدای یک ساز لذت می برید در واقع شخصیتتان است که در حال لذت بردن است.

یکی از ساز های زیر را انتخاب کنید و در ادامه شخصیت نهفته تان را بشناسید.

کیبورد

شما یک فرد کاملا احساساتی هستید با آن که در بعضی مواقع آن را بروز نمی دهید اما به این فکر می کنید که آیا کسی که دوستش دارید نیز به شما می اندیشد؟ بدانید که او نیز شما را تا حد امکان دوست دارد. حس و نوع عشق شما که علاقه مند به ساز کیبورد هستید از عشق های صادقانه است که شاید برای کمتر کسی اتفاق بیفتد.

سنتور

رفتار شما بسیار دلنشیدن است اما کاهی دیگران را از خود می رنجانید و این به دلیل شرایطی است که برای شما به وجود می آید. همیشه فکر می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما این قضاوت در بخی موارد اشتباه است یک نکته مهم دیگر این است که برای رسیدن به مقصد باید صبر پیشه کنید و جالب ر آن که خود نسبت به این موضوع صبر پیشه کنید.

گیتار

شما فردی سرزنده و فعال هستید در ارتباط خود با دیگران به دنبال واژه های درشت نمی گردید شاید گاهی برای صحبت کردن از احساسات خود دچار مشکل می شوید اما سعی می کنید تا از آنچه هستید راحت تر باشید. کلام شما ساده اما دلنشین است و یکی از ویژگی های شما آن است که اگر کسی را دوست دارید نمی توانید به راحتی او را فراموش کنید.

پیانو

شما شخصیت آرامی دارید تفکر منحصر به فرد شما شما را از دیگران متمایز می کند. آرزوهای شما یا خیلی دور هستند یا خیلی نزدیک و بین این دو ستاره ای از آرزو برای شما همچنان نمی درخشد که نظر شما را جلب کند. تخیل زیبایتان توانایی آن را دارد تا به حقیقتی دست یافتنی و ملموس تبدیل شود حتی اگر دیگران آن را تایید نکنند.

آکاردئون

وجود شما سراسر از عشق است و شما عشاق دوست داشتن هستید. آنچه که شما گم کرده اید و به جستجوی آن می پردازید درون شما وجود دارد به اطراف خود بیشتر توجه کنید گم کرده شما بسیار نزدیک است. سعی کنید مهارت زندگی خود را در دست داشته باشید تا آن را بیشتر کنترل کنید.

ویولون

شما فردی بسیار زیرک و باهوش هستید و متوجه نکاتی می شوید که دیگران از ان ها غافلند. باید در مسیر زندگی خود پاپیش بگذارید تا موفق شوید و قبل از انجام هر کاری باید درباره ان بیندیشید تا موقعیت های خوب را شکار کنید. غرور شما بخشی از شخصیتتان است پس نه به راحتی آن را زیر پا می گذارید و نه سرسختانه آن را حفط می کنید.

دف

از ارتباط با خدا لذت می برید و این امر نشات گرفته از اندیشه های عارفانه شما است در ذهن و افکار خود به سیر و سفر می پردازید و این سفر به معنی سفر از عالمی به عالم دیگر است شما دوست دارید در آن عالم لحظاتی را سپری کنید و بغض خود را بکشنید و خالصانه با خدا صحبت کنید.

سه تار

اندیشه های عارفانه دارید به آینده بسیار می اندیشید و آنچه در اطراف شما است اهمیت کمتری برای شما دارد. در اثبات حسن نیت خود سعی و تلاش می کنید و در بعضی مواقع دست از تلاش بر می داریدشما انسان مستعدی هستید به این معنا که می توانید به اهداف خود برسید.

شیپور

یک انسان خوش بین هستید دیگران فکر می کنند به راحتی می توانند به درون شما پی ببرند اما در واقع خلاف این موضوع است با ان که به طور غیر مستقیم در حل مسائل خود از دیگران کمک می گیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد