اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 کاری که متخصصان برای پوست خود انجام میدهند و شما نمیدانید

پوستی صاف و بدون علائم پیری یکی از معیار های زیبایی است که تقریبا همه به دنبال آن هستند. اگرچه ما کنترل کاملی بر روی آن نداریم اما خب راه هایی وجود دارد که می توانیم برای کاهش سرعت روند پیری انجام دهیم.

8 کاری که متخصصان برای پوست خود انجام میدهند و شما نمیدانید


پوستی صاف و بدون علائم پیری یکی از معیار های زیبایی است که تقریبا همه به دنبال آن هستند. اگرچه ما کنترل کاملی بر روی آن نداریم اما خب راه هایی وجود دارد که می توانیم برای کاهش سرعت روند پیری انجام دهیم. متخصصان پوست بهتر از هرکسی می دانند که چگونه به این موضوع نزدیک شوند. بنابراین ، ما هشت کاری را که هر روز متخصصان پوست برای زیبایی پوست خود انجام می دهند ، به اشتراک می گذاریم.

1. روی یک بالش ساتن بخوابید
با خوابیدن روی یک روبالشتی ساتن می توانید از بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری کنید. تنها پس از یک شب محصولات پوستی که قبل از خواب به صورت خود اضافه میکنید ، توسط روبالشت جذب نمی شوند.

بالش

2. میوه و سبزیجات را اصلا فراموش نکنید
متخصصان پوست همیشه مصرف میوه و سبزیجات را توصیه می کنند. با خوردن میوه و سبزیجات به اندازه کافی ، آنتی اکسیدان کافی برای بدن خود تأمین می کنید. این امر برای داشتن پوستی سالم بسیار مهم است.

3. از هدفون به جای خود گوشی برای تماس برقرار کردن استفاده کنید
آیا می دانید تلفن شما بیشتر از صندلی توالت حاوی باکتری است؟ به گفته متخصصان پوست، همیشه سعی کنید در تماس های تلفنی و یا سایر موارد از هدفون و هنزفری برای مکالمه استفاده کنید و نه خود گوشی

هدفون

4- از قندها و شیرینی ها صرف نظر کنید
متخصصان پوست سال هاست که این نکته را گوشزد میکنند: شکر برای پوست شما مفید نیست. مولکول های موجود در شکر اضافه شده می توانند کلاژن شما را سفت کنند و باعث رشد سریع چین و چروک ها شوند. با اینکه جلوگیری از مصرف قند بسیار دشوار است ، اما با صرف یک قاشق چای خوری در قهوه یا چای ، شما در حال انجام کارهای خوب زیادی هستید.

5- از خود در برابر آفتاب محافظت کنید
متخصصان پوست به ما می گویند ، صرف نظر از زمان سال ، خورشید همیشه خورشید است. و حتی در مواقعی که شدت آن زیاد نیست ، مهم است که ضد آفتاب را روی صورت خود داشته باشید. اشعه ماورا بنفش باعث ایجاد چین و چروک می شود!

6. به اندازه کافی ویتامین دریافت کنید
متخصصان پوست به مقدار ویتامین هایی که مصرف می کنند بسیار توجه دارند. برای جوان و سالم نگه داشتن پوست شما ، متخصصان پوست توصیه می کنند روغن ماهی کافی دریافت کنید. علاوه بر این ، ویتامین های مختلف B می توانند پوست شما را نیز بهبود بخشند.

ویتامین

7. از دوش آب گرم صرف نظر کنید
آیا هر روز صبح دوش آب گرم می گیرید؟ دوش آب گرم باعث می شود بسیاری از روغن ها از پوست خارج شوند. علاوه بر این ، التهاب پوست می تواند سریعتر اتفاق بیفتد و باعث ایجاد لکه های خشک شود.

8. از محصولات مناسب استفاده کنید
مهم است که هر روز صبح و عصر با یک برنامه برای پاک کردن آرایش های خود داشته باشید و یا حتی اگر آرایش نمیکنید و از سایر محصولات برای سالم نگه داشتن پوست خود استفاده میکنید حتما هر روزه سعی کنید به صورت صحیح و مناسب پوست خود را بشویید. با انتخاب ژل پاک کننده ، کرم روز ، کرم شب یا سرم که حاوی مواد افزودنی کمتری باشد ، حال پوست شما بهتر خواهد بود. از محصولات با عطر زیاد که فقط به پوست شما آسیب می رساند ، صرف نظر کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد