اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار سکه کم تقاضاست

سایت طلا: سکه در هفته گذشته به دنبال سریال نزولی خود روزهای پر نوسانی را سپری کرد، ولی برآیند کلی بازار این مسکوکات طلایی کاهشی بود.


به گزارش سایت طلا، بازار سکه در هفته قبل، هفته ای پر تلاطم را سپری کرد و بعد از سقوط تا 1 میلیون و 48 هزار تومان، کاهش 112 هزار تومانی را به ثبت رساند، اما در مسیر بازگشت در روز چهارشنبه بر روی بهای 1 میلیون و 125 هزار تومان قرار گرفت که با رسیدن به این نرخ، تنها 2 هزار تومان نسبت به روز شنبه کاهش داشت.

بنابراین گزارش، بازار سکه در ادامه روند کاهش قیمتها در بازار ارز، در روز شنبه با از دست دادن35 هزار تومان از سکه طرح قدیم و 33 هزار تومان از سکه طرح امامی، آنها را با قیمتهای 1 میلیون و 127 و 1 میلیون و 130 هزار تومان به فروش رساند.

هر نیم و ربع سکه نیز با افت 18 و 8 هزار تومانی، با بهای 565 و 284 هزار تومان و هر سکه 1 گرمی با نرخ 168 هزار تومان در بازار روز شنبه فروخته شدند.

این گزارش می افزاید، معاملات بازار سکه در روز یکشنبه شاهد رفت و برگشت قیمتها بود. به گونه ای که کاهش انواع سکه در بعدازظهر جبران و قیمت سکه قدیم و امامی به 1 میلیون و 108 هزار تومان رسید.

در همین روز هر نیم و ربع سکه با قیمت 554 و 278 هزار تومان و سکه 1گرمی با نرخ 167 هزار تومان معامله شدند.

برپایه این گزارش، در روز دوشنبه قیمت سکه بهار آزادی 15 هزار تومان و نیم سکه 7 هزار تومان و ربع سکه 1 هزار تومان کاهش و سکه 1 گرمی بدون نوسان باقی ماند.

این گزارش حاکیست، در بازار سکه ی روز سه شنبه افت ناگهانی تقریباٌ 110 تومانی دلار، قیمت سکه را با خود به مرز 1 میلیون و 50 هزار تومان برد که نسبت به روز قبل کاهش موقتی 44 هزارتومانی را برای سکه رقم زد. اما از ساعت سه، جهت قیمتها تغییر و قیمت سکه به 1 میلیون و 77 هزار تومان رسید. سکه طرح قدیم نیز با نرخ 1 میلیون و 73 هزار تومان فروخته شد.

در این روز سکه نیم با قیمت 539 هزار تومان و ربع سکه با بهای 272 و سکه 1 گرمی با 165 هزار تومان معامله شد.

شایان ذکر است، در روز چهارشنبه سکه طرح قدیم و امامی با قیمت 1 میلیون و 125 هزار تومان و 1 میلیون و 128 هزار تومان در بازار داد و ستد شدند.

هر نیم سکه با قیمت 563 هزار تومان و هر ربع و سکه 1 گرمی با بهای 284 و 168 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.

گفتنی است، بازار تهران روز پنجشنبه گذشته بمناسبت ایام شهادت حضرت امام حسین علیه السلام تعطیل بود.

فعالان بازار افت بها در بازار ارز و همزمانی با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله علیه السلام و افت تقاضا را از عوامل اصلی کاهش قیمت در بازار سکه می دانند./ج

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد