اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل قیمت دلار و سکه، در انتظار افزایش قیمت ها باشیم؟

قیمت دلار طی روز های گذشته نوسانات بسیاری را از خود نشان داده است اما همچنان هیچ حرکت صعودی یا نزولی واقعی را شاهد نبوده است.

تحلیل قیمت دلار و سکه، در انتظار افزایش قیمت ها باشیم؟


قیمت دلار طی روز های گذشته نوسانات بسیاری را از خود نشان داده است اما همچنان هیچ حرکت صعودی یا نزولی واقعی را شاهد نبوده است.

اخبار نطنز، غنی‌سازی ۶۰ درصدی، مذاکرات امروز اتریش، کاهش ذخایر ارزی ایران طبق گزارش صندوق بین‌المللی پول که توسط بانک مرکزی تکذیب شد، گزارش نوبخت مبنی بر اینکه بانک مرکزی به دولت بدهکار هست که این هم توسط بانک مرکزی تکذیب شد و در نهایت تزریق بازارساز به بازار مهم ترین فاند های دلار هستند.

دلار

به علت حساسیت این روزهای دلار که هم اکنون در کانال 24900 تومان قرار دارد. تزریق بازارساز به شکلی بود که بازارساز با سفته بازان ارزی مقابله کرده و اجازه نداد که نوسان زیادی در دلار رخ دهد.

دلار برای کاهشی شدن باید به زیر 24500 تومان و برای افزایشی شدن نیز به بالای 25200 تومان برسد که با حواله درهم 7000 تومانی میسر خواهد بود.

سکه که با کمک دلار از کانال 10600 تومان هم عبور کرده و اونس طلا نیز در کانال 1730 قرار دارد. امروز آمارهای مهم داده شاخص تولید فدرال رزرو فیلادلفیا، شاخص مدعیان بیکاری، شاخص خرده فروشی آمریکا در ساعت 17:00 را پیش روی خود دارد.

سکه

اونس در عدد 1740 دلار قرار دارد و ساعت 17:00 امروز با فاندهای مهمی روبروست. که در نتیجه پیش بینی می شود سکه در محدوده 10500 تا 10700 تومان نوسان کند.

نشست دور سوم برجامی اتریش (مذاکره غیر مستقیم با آمریکا) امروز ساعت 15 به وقت تهران در وین آغاز می گردد. با این روند دلار در محدوده 24800 تا 25100 تومان قرار می گیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد