اونس طلا2394.45
مظنه16,176,000
18 گرم3,734,200
ارزش سکه36,444,528
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

این کار ساده فضای یخچال شما را چند برابر می‌کند

مهم نیست که یخچال شما چقدر بزرگ باشد ، فضای یخچال همیشه محدود است. اگر شما هم درگیر باز کردن فضای بیشتر در یخچال خود هستید این ترفند حتما به کمک شما خواهد آمد.

این کار ساده فضای یخچال شما را چند برابر می‌کند


مهم نیست که یخچال شما چقدر بزرگ باشد ، فضای یخچال همیشه محدود است. آیا شما شخصی هستید که دوست دارید برای بقیه هفته از قبل آشپزی کنید؟ سپس کاسه های غذا خیلی زود شروع به جمع شدن می کنند و جای کافی برای نگه داری آن ندارید، این ترفند با چوب های نگهدارنده به شما کمک می کند تا از پس آن برآیید!

یخچال

اسفنج
قبل از اینکه در مورد این ترفند شگفت انگیز چوب پنبه بگوییم ، نکته دیگری برای شما داریم. آیا تا به حال فکر کرده اید که یک اسفنج را در کشوی سبزیجات یخچال خود قرار دهید؟ فکر می کنیم پس از خواندن این نکته شروع به انجام این کار کنید. میوه و سبزیجات در داخل یخچال طعم و بافت خود را از دست می دهند زیرا محیط مرطوب است. برای اینکه میوه ها و سبزیجات شما برای مدت طولانی تری تازه بمانند ، یک اسفنج بسیار مفید خواهد بود. یک اسفنج تمام رطوبت اضافی داخل یخچال را جذب می کند ، به این معنی که دیگر نمی تواند میوه ها و سبزیجات شما را تحت تأثیر قرار دهد. نتیجه: میوه ها و سبزیجاتی مدت طولانی تری خوشمزه و تازه باقی می مانند!

اسفنج

اما چپستیک در یخچال چگونه استفاده میشود
چگونه چند چوب خردکن ساده و چوبی می تواند به ایجاد فضای بیشتر در یخچال شما کمک کند؟ این کار بسیار ساده است: چوب ها نوعی پل ارتباطی بین کاسه های مختلف هستند و شما را قادر می سازد آنها را روی هم قرار دهید. آیا داخل یخچال خود کاسه ای پوشانده شده با فویل آلومینیوم یا دیگر مواد دارید اما آیا می خواهید ظرف دیگری را نیز در آنجا ذخیره کنید؟ در اینجا کاری است که می توانید برای صرفه جویی در فضا انجام دهید. دو چوب را بالای کاسه اول قرار دهید. در مرحله بعد ، می توانید کاسه دوم را به راحتی روی آن قرار دهید ، در نتیجه کاسه ها را روی هم قرار دهید. شما در حال استفاده بهینه از فضای بالای کاسه اول هستید و همچنین فضای زیادی برای سایر وسایل داخل یخچال خود دارید.

چوب

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد