اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

این راه‌حل طبیعی از نازک شدن موهای شما برای همیشه جلوگیری خواهد کرد

هرچه سن شما بالاتر می رود، حفظ ظاهر شما دشوارتر می شود. ظاهر تازه دیگر چیزی نیست که همیشه به طور طبیعی به وجود بیاید. به عنوان مثال ، با افزایش سن موهای شما نازک می شود. و خب ممکن است بیشتر در معرض آسیب باشد

این ترکیب طبیعی از نازک شدن موهای شما برای همیشه جلوگیری خواهد کرد



هرچه سن شما بالاتر می رود، حفظ ظاهر شما دشوارتر می شود. ظاهر تازه دیگر چیزی نیست که همیشه به طور طبیعی به وجود بیاید. به عنوان مثال ، با افزایش سن موهای شما نازک می شود. و خب ممکن است بیشتر در معرض آسیب باشد به همین دلیل ما در اینجا ترفندی را به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک میکند از موهای خود بهتر نگه داری کنید.

مو

پیر شدن
چین و چروک ، افتادگی پوست ، متابولیسم کندتر و دردها و بیماری های غیر قابل توضیح: همه اینها علائم پیر شدن هستند. یکی از منفورترین نشانه های پیر شدن ، نازک شدن مو یا حتی ریزش آن است. بسیاری از افراد از 30 سالگی به بعد با این مسئله روبرو می شوند. موهای شما شروع به نازک و ضعیف شدن می کند و در نهایت موهای شما بیشتر از حد معمول به ریزش خود ادامه میدهند. فولیکول های مو با سرعت بیشتری از بین می روند ، به این معنی که موهای جدید با سرعت کمتری رشد می کنند و همچنین به دفعات کمتری اتفاق می افتد. به علاوه ، دیگر نمی تواند مانند گذشته رشد کند. شامپوها ، کرم ها و سایر محصولات شیمیایی بی شماری وجود دارد که نوید می دهد سر شما را پر از موهای زیبا می کند. گرچه اینها معمولاً بسیار گران هستند و در بسیاری از مواقع حتی به درستی کار نمی کنند. خوشبختانه ، روشی کاملاً طبیعی و ارزان برای تحریک رشد موهای شما وجود دارد. که در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

ترکیب طبیعی

کم پشت شدن موها بسیار خسته کننده است. شما چند شامپو و کرم گران قیمت را امتحان کرده اید اما به نظر میرسد که کاری برای کمک به شما در حفظ زیبایی شما نمی‌تواند انجام دهد. این مشکل از گذشته خواهد بود ، زیرا اگر این ترکیب طبیعی و خانگی را هر هفته روی سر خود بمالید ، نتایج آن فقط شما را متحیر می کند. این مخلوط فقط شامل سه ماده تشکیل دهنده است (همه آنها طبیعی هستند!) و شما خیلی ساده می توانید این کار را در خانه انجام دهید. قبل از مشاهده نتایج باید کمی صبور باشید ، حدود دو تا سه ماه طول خواهد کشید.

این چیزیست که شما نیاز دارید :
2 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان
1 قاشق چای خوری عسل
1 زرده تخم مرغ

عسل تخم مرغروغن
یک کلاه شنا که به درستی روی سر شما قرار بگیرد و یا وسیله ای شبیه آن که بتواند مانند آن کمک کند.
این چیزی هست که شما نیاز به انجام آن دارید
هر سه ماده را با هم در یک کاسه مخلوط کرده و سپس آن را به موها و پوست سر خود بمالید. وقتی آن را به درستی استفاده کردید ، کلاه شنا را بپوشید و بگذارید همه چیز در موهای شما خیس بخورد. پس از آن ، موهای خود را با یک شامپوی طبیعی یا حداقل یک نوع سولفات کاملاً بشویید. این حالت کمتر شیمیای است و برای موهای شما بسیار بهتر است. این کار را هر هفته در یک روز مشخص انجام دهید و ممکن است موهای شما خیلی ضخیم شود.

نکته مهم : هیچ تضمینی برای نتایج خاص وجود ندارد و نتایج هر شخص ممکن است متفاوت باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد