اونس طلا2204.29
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

3 ماده غذایی که نمیدانستید باید در فریزر نگهداری شوند

ممکن است شما هم تنهایی چیز هایی را در فریزر یخچال خود نگه دارید که فکر میکنید باید یخ بزنند. خب گاهی اوقات ممکن است که چیز هایی وجود داشته باشد که شاید فکر کنید هیچ نیازی نیست در فریزر باشند اما خب لازم است.

3 ماده غذایی که نمی‌دانستید باید در فریزر نگهداری شوند


این مواد را در کابینت آشپزخانه نگه ندارید. آنها را در فریزر نگه دارید!
ممکن است شما هم تنهایی چیز هایی را در فریزر یخچال خود نگه دارید که فکر میکنید باید یخ بزنند، مانند گوشت ، مرغ و یا حتی بستنی هایی که نصفه و نیمه خورده اید. خب گاهی اوقات ممکن است که چیز هایی وجود داشته باشد که شاید فکر کنید هیچ نیازی نیست در فریزر یخچال نگهداری کنید. ما در اینجا میخواهیم موادی که به شما معرفی کنیم که حتما باید در فریزر نگه داری شوند با اینکه شاید فکر کنید نیازی نیست در فریزر باشند.

یخچال

ماندگاری بیشتر
ما واقعاً تعجب نمی کنیم وقتی کسی به ما می گوید اسفناج را در فریزر قرار بدهیم اما کمی عجیب است که مردم تصمیم می گیرند مقدار زیادی مواد پخت شده را در فریزر قرار دهند. با این وجود شاید قابل توجه باشد. ماندگاری بعضی از مواد خشک در فریزر بسیار بیشتر است ، وقتی آنها را در جای خنک نگهداری می کنید. به عنوان مثال ، می توانید انواع آردها را در فریزر نگهداری کنید تا اطمینان حاصل کنید که ماندگاری بیشتری دارند.

آرد

عناصر و مواد
جوش شیرین و بیکینگ پودر نیز برای نگهداری در فریزر بسیار مناسب هستند.

در واقع: انجام چنین کاری بسیار بهتر از نگهداری آنها در کابینت است. جوش شیرین و بیکینگ پودر اگر آنها را در یک مکان سرد نگهداری کنید ، ماندگاری بیشتری خواهند داشت. حتماً این مواد را درون ظروف پلاستیکی قرار دهید که به درستی بسته می شوند. در غیر این صورت ، نوشابه و پودر بوهای دیگر موجود در فریزر را جذب می کند و این به هیچ وجه به درد نمی خورد. یک نکته آخر: ذخیره سازی مخمر در فریزر نیز ایده بسیار خوبی است. در صورت یخ زدگی مخمر قدرت بالای خود را بسیار بهتر حفظ می کند.

جوش شیرین

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد