اونس طلا2370.89
مظنه16,216,000
18 گرم3,743,400
ارزش سکه36,534,648
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

چند استفاده جالب از وازلین که نمی‌دانستید

تقریباً همه در خانه های خود وازلین دارند. شما می توانید از وازلین برای موارد مختلف استفاده کنید. بیشتر افراد در مورد خشکی پوست یا سایر بیماری های پوستی با مفید بودن آن آشنا می شوند.

چند استفاده عجیب از وازلین که نمی‌دانستید


تقریباً همه در خانه های خود وازلین دارند. شما می توانید از وازلین برای موارد مختلف استفاده کنید. بیشتر افراد در مورد خشکی پوست یا سایر بیماری های پوستی با مفید بودن آن آشنا می شوند. اما موارد بسیار دیگری وجود دارد که می توانید از این وازلین برای آنها استفاده کنید!

بعد از خواندن این مقاله ، شیشه وازلین را خیلی بیشتر اوقات بیرون می آورید!

1- آن را روی یک بطری لاک ناخن بمالید
آیا از لاک ناخن زیاد استفاده می کنید؟ در این صورت احتمالاً با این امر آشنا خواهید شد: هرچه بیشتر از یک بطری لاک استفاده کنید ، باز کردن آن سخت تر می شود. با مالیدن کمی وازلین روی لبه بطری حالا به راحتی میتوانید آن را باز کنید. دفعه دیگر که از آن استفاده کردید ، بدون مشکل می توانید آن را باز کنید!

لاک

2- لایه محافظ عطر
آیا صبح ها عطر را روی پوست خود اسپری کردید ، اما آیا بعد از چند ساعت بوی آن از بین رفته است؟ سعی کنید قبل از اسپری عطر ، کمی وازلین روی پوست خود بمالید. عطر را روی وازلین اسپری کنید. این ماده پماد مانند نوعی لایه محافظ است که از "خیساندن" عطر در پوست جلوگیری می کند.

3- از آن یک اسکراب بدن درست کنید
آیا دوست ندارید یک اسکراب بدن گران قیمت بخرید؟ به هر حال نیازی به آن نیست! مقداری وازلین و نمک دریا را با هم مخلوط کنید و اسکراب بدن فوق العاده خود را ایجاد کنید. راه حل ایده آل!.

اسکراب

4- لولاهای دری که صدا میدهند را حل کنید
آیا آن لولاهای درهم و برهم در خانه شما را کاملاً دیوانه می کند؟ برای جلوگیری از ایجاد آن صدای وحشتناک ، می توانید مقداری اسپری سیلیکونی روی آنها بپاشید. اگر این مورد را ندارید ، مالیدن مقداری وازلین روی لولاها یک گزینه عالی است.

5- کف کفش خود را بدون لکه نگه دارید
اگر به تازگی کفش های جدیدی خریداری کرده اید ، می خواهید آنها را تا حد ممکن مرتب و جدید نگاه دارید. یک لکه روی کفش شما می تواند این وضوح را خراب کند. کمی کف وازلین به کف کفش خود بمالید تا لک نشود.

6- گوشواره بگذارید
آیا هر از چند گاهی فقط گوشواره می گذارید بجای اینکه مرتباً استفاده کنید؟ پس کاملاً ممکن است هنگام قرار دادن آنها کمی صدمه ببیند. قبل از قرار دادن گوشواره ها ، با مالیدن وازلین روی لاله های گوش ،این کار را برای خود راحت تر کنید.

گوشواره

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد