اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

امروز 21 فروردین 1400 قیمت پراید ترمز برید‌

پرونده «پراید ۱۱۱» و «پراید ۱۳۱» امروز ۲۱ فروردین در بازار با افزایش قیمت بسته شد.

قیمت پراید ترمز برید‌



پرونده «پراید ۱۱۱» و «پراید ۱۳۱» امروز ۲۱ فروردین در بازار با افزایش قیمت بسته شد.

در طول چند ماه اخیر مسئولان دولتی به جای مدیریت بازار قیمت انواع کالاهای اساسی توصیه های عجیبی را اعلام می کنند به نحوی که برخی می گویند مردم در گرانی کالاها مقصر بوده و اگر در خرید مدیریت لازم را انجام دهند قیمت ها افزایش نخواهد یافت برخی دیگر هم می گویند اگر کالایی گران است آن را نخرید تا ارزان شود.


ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «پراید ۱۱۱» امروز با افزایش یک میلیونی نسبت به آخرین روزهای هفته گذشته به ۱۲۶ تومان رسید.

«پراید ۱۳۱» یکی دیگر از محصولات پرطرفدار بازار امروز با افزایش دو میلیونی قیمت نسبت به آخرین روزهای هفته گذشته در بازار داد و ستد شد. براساس رصد بازار خودرو پراید ۱۳۱ امروز در بازار ۱۱۲ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پراید


ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند تولید پراید در سال گذشته متوقف شد، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و با این شرایط می توان گفت در سال ۱۴۰۰ نیز این دو خودرو همچنان معیار کف قیمت در بازار شناخته می شوند و خریداران این دو خودرو همچنان می توانند به مدل صفر این خودرو با مدل ۹۹ دسترسی داشته باشند.

با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اجرای طرح «خدمات خودرو در محل» امداد خودرو سایپا تا اطلاع ثانوی تمدید شد. در این طرح خدمات امدادی با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان برای دارندگان محصولات سایپا ارائه می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد