اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

انتظارات اصلی از مرکز مبادلات ارزی هنوز محقق نشده است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر این که انتظارات اصلی از مرکز مبادلات ارزی هنوز محقق نشده است، افزود:وجود مرکز مبادلات ارزی از نبود آن بهتر است چرا که هنوز کارکرد این مرکز نتوانسته است انتظارات اصلی که از آن در این شرایط می رفت را محقق کند.


ارسلان فتحی پور گفت:راه اندازی مرکز مبادلات ارزی اقدام مناسب و خوبی بود و در کل باید تاکید کرد که بودن و فعالیت این مرکز از نبود آن بهتر است.

نماینده مردم کلیبر،خدا آفرین و آبش احمد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:عملکرد اتاق مبادلات ارزی تاکنون مثبت بوده، اما نمی توان گفت که به آنچه که از این مرکز انتظار داشتیم و یا نقطه ای که باید این مرکز در مدیریت بازار ارز به آن می رسید، دست پیدا کرده ایم.

فتحی پور با تاکید بر این که انتظارات اصلی از مرکز مبادلات ارزی هنوز محقق نشده است، افزود:وجود مرکز مبادلات ارزی از نبود آن بهتر است اما هنوز کارکرد این مرکز نوتنسته است انتظارات اصلی که از آن در این شرایط می رفت را محقق کند.

وی هم چنین در خصوص لزوم تحویل به موقع بودجه گفت: مجلس شورای اسلامی هر سال از حق قانونی خود مبنی بر مطالعه با دقت بودجه سنواتی و اعمال کار کارشناسی برروی آن باز می ماند به این علت که دولت بودجه را دیر هنگام به مجلس تحویل می دهد.

فتحی پور تحویل به موقع بودجه به مجلس را گامی در جهت تخقق اقتصاد مقاومتی توصیف و تصریح کرد:تحویل به موقع بودجه انضباط مالی را بر اقتصاد کشور حاکم می کند.

وی تاکید کرد: فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر لزوم حمایت از کار و رسرمایه ایرانی نیازمند برنامه ریزی دقیق و درست در بودجه سال 92 است و از همه مهم تر رسیدن به موقع بودجه به مجلس در نیمه آذرماه است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار تحویل به موقع بودجه سال 92 در موعد مقرر شد و گفت: بودجه سال جاری باید در نیمه آذرماه به مجلس تحویل داده شود چرا که در صورت تاخیر در ارائه لایحه بودجه سال 92 بی انضباطی مالی با توجه به این که دولت نیز در سال آینده تغییر می کند، بیش از هر سال خواهد بود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد