اونس طلا2209.88
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با این 5 کار پوست صورت خود را از افتادگی نجات دهید

اگرچه بوتاکس می تواند روش ساده ای برای افتادگی پوست باشد، به ویژه هنگامی که شخصی توانایی مالی انجام این کار را دارد ، اما روش های طبیعی بسیاری وجود دارد که برای از بین بردن افتادگی پوست شناخته شده نیست.

با این 5 کار پوست صورت خود را از افتادگی نجات دهید


طبق آماری که توسط انجمن بین المللی جراحی پلاستیک زیبایی ارسال شده است ، در سال 2017 ، 17 میلیون زن به دنبال بوتاکس بودند تا پوست آویزان خود را بر روی صورت و گردن خود سفت کنند! حتی اگر بوتاکس می تواند راه ساده ای باشد ، به ویژه هنگامی که شخصی توانایی مالی انجام این کار را دارد ، اما روش های طبیعی بسیاری وجود دارد که برای از بین بردن افتادگی پوست شناخته شده نیست. بیشتر به این دلیل که وقت و صبر می خواهد. اما وقتی این نکات را امتحان کنید ، نه تنها از افتادگی پوست خلاص می شوید بلکه سلامت کلی شما نیز بهبود می یابد.

1. قند خود را محدود کنید
ما مدام بیشتر و بیشتر تأثیرات منفی قند را روی سلامتی کلی مان یاد می گیریم و وقتی صحبت از پوست می شود بیشتر از فواید آن آسیب می رساند. مصرف منظم قند فرآیندی را در سیستم گوارشی ما شروع می کند که گلیکاسیون نامیده می شود و منجر به age می شود. این AGE ها کلاژن تولید شده در بدن شما را تجزیه می کنند (که پروتئینی است که پوست ما را سفت نگه می دارد) حتی سریعتر از حد لازم و از تولید مثل منظم آن به اندازه لازم جلوگیری می کند.
2. روغن نارگیل را امتحان کنید
روغن نارگیل بهترین مرطوب کننده است. به دلیل قوام آن ، وقتی روغن نارگیل را به پوست می مالید ، منافذ و چین و چروک هایی را پر می کند که ممکن است باعث صاف و مرطوب نگه داشتن پوست شود ، که بسیار مهم است.

علاوه بر این ، اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل ، برخلاف همه مرطوب کننده های پایه آب ، به دلیل وزن مولکولی کم می توانند به پوست نفوذ کنند و می توانند از پروتئین های طبیعی پوست شما محافظت کنند. طبق مطالعه ای که توسط موسسه ملی بهداشت انجام شده است ، روغن نارگیل می تواند به طور موثری خشکی پوست را درمان کند ، از افتادگی پوست جلوگیری کرده و چین و چروک ها را از بین ببرد.

صورت
3. دو برابر آنتی اکسیدان مصرف کنید
پوست بزرگترین اندام بدن انسان است و بیشتر در معرض اکسیداسیون قرار دارد ، این بدان معنی است که پوست شما فقط با گذراندن برنامه روزانه آسیب می بیند. غذاهایی که سرشار از آنتی اکسیدان هستند می توانند در مقابله با آسیبی که استرس اکسیداتیو به پوست شما وارد کرده است ، کمک کنند.

حتی اگر ممکن است مرطوب کننده ای دریافت کنید که گفته می شود غنی از آنتی اکسیدان است و می تواند به احیای پوست کمک کند ، اما وقتی صحبت از آنتی اکسیدان می شود ، بهترین کار از داخل بدن شما شروع می شود. به جای صرف هزینه های هنگفت برای خرید یک مرطوب کننده گران قیمت ، شروع به خوردن غذاهایی کنید که پوست شما را درست می کند و علائم پیری را کاهش می دهد.

4. صورت خود را بشویید

همه ما در خوابیدن در آرایش خود مقصر بوده ایم زیرا برای از بین بردن آن پاک کردن خسته یا تنبل بوده ایم. اما مهم است که چند دقیقه اضافی صبح و شب برای شستن صورت خود اختصاص دهید ، به ویژه هنگامی که صحبت از پاک کردن آرایش است. هنگامی که آرایش روی پوست قرار می گیرد ، به آرامی از طریق منافذ جذب می شود ، و از آنجا که تقریباً تمام محصولات آرایشی حاوی مواد شیمیایی سخت هستند ، این استرس اکسیداتیو سلولهای پوست را به طور روزانه اضافه می کند و به آن کمک می کند.

پوست
5. بتا کاروتن و ویتامین A
طبق مطالعه اخیر انجام شده در انستیتوی ملی بهداشت ، ترکیبی از بتا کاروتن که در بسیاری از غذاها وجود دارد و ویتامین A می تواند از پیری پوست جلوگیری کرده و آن را ترمیم کند ، به همین دلیل ما اغلب آن را به عنوان یک ماده اصلی می بینیم. در بسیاری از مرطوب کننده ها و ضد آفتاب های ضد پیری پوست. ثابت شده است که بتا کاروتن باعث جلوگیری از آسیب اشعه ماورا بنفش خورشید به پوست و پیری آن می شود و ویتامین A تولید کلاژن و الاستیک را تحریک می کند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد