اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با تکان دادن گوشی به راز این عکس پی خواهید برد

خطای دید یکی از رایج ترین اشتباهات انسانی به شمار میرود. در واقع آنچه که در مغز اتفاق می افتد این است که اطلاعات دریافتی از طریق چشم به مغز میرسد سپس مغز با تجزیه و تحلیل آنها یک تصور کلی از به دست میدهد.

با تکان دادن گوشی به راز این عکس پی خواهید برد


خطای دید یکی از رایج ترین اشتباهات انسانی به شمار میرود که در دنیای امروز به وفور یافت میشود. در واقع آنچه که در مغز اتفاق می افتد این است که اطلاعات دریافتی از طریق چشم به مغز میرسد سپس مغز با تجزیه و تحلیل آنها یک تصور کلی از آن به دست میدهد. به این ترتیب شما وقتی یک تصویر را میبینید ابتدا مغز آن را پردازش میکند و سپس به شما میگوید که چیزی میبینید چیست و چگونه درک شود.

پردازش

عکسی که ذهن شما را به چالش میکشد

یکی از راه هایی که ممکن است شما را با خطای دید مواجه کند در واقع تصاویر سه بعدی ساخته شده توسط انسان است که میتواند ذهن شما را فریب داده و شما را درک واقعی تصوری که می بینید دچار خطا و اشتباه کند. در واقع خطای دید بسیار متنوع میباشد و طبقه بندی آنها بسیار دشوار است اما در تصوری که شما میبینید یک نوع خطای دید ناشی از تصاویر سه بعدی است که شما گمان میکنید که تصویر مورد نظر در حال حرکت است.

برای پی بردن به خطای دید در این تصویر تنها لازم است که گوشی خود را تکان داده و به تصویر مورد نظر نگاه کنید. در عین ناباوری شما فکر میکنید که تصویر در حال تکان خوردن است و یا به نوعی جا به جا میشود.

مغز

این تصویر به راحتی نشان میدهد که مغز انسان میتواند در درک یک تصویر ساده دچار اشتباه شود و گمان کند که این گوشی نیست که تکان میخورد بلکه تصویر مورد نظر است که در حال تکان خوردن است. شاید فکر کنید که این تصاویر هیچ کاربردی ندارند اما شاید باورپذیر هم نباشد که از آن ها به عنوان روش هایی برای درمان نیز استفاده می‌کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد