اونس طلا2382.77
مظنه16,526,000
18 گرم3,815,000
ارزش سکه37,233,078
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

آمریکا اماده لغو تحریم های ناسازگار با برجام اعمال شده علیه ایران است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده، ند پرایس بار دیگر تأکید کرد که هیچ اقدامی یک جانبه نخواهد بود.

به گزارش سایت طلا،سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده، ند پرایس بار دیگر تأکید کرد که هیچ اقدامی یک جانبه نخواهد بود.

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه گفت ایالات متحده آمادگی لغو تحریم های اعمال شده علیه ایران را برای از سرگیری متقابل توافق هسته ای سال 2015 را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، پرایس در طی یک جلسه روزانه به خبرنگاران گفت: "ما آماده لغو تحریم هایی هستیم که با JCPOA [برنامه جامع اقدام مشترک] ناسازگار باشد."


او بار دیگر تأکید کرد که هیچ اقدامی یک جانبه صورت نخواهد گرفت زیرا ایالات متحده از فرمول "اقدام در برابر اقدام" پیروی می کند.

پرایس همچنین گفت که هیئت نمایندگی ایالات متحده در همایش احیای توافق هسته ای ایران در وین با همتایان خود از اروپا، روسیه و چین دیدار کرد.

وی گفت: "تیم حاضر در وین با متحدان اروپایی، شرکای روسی و چینی رایزنی کرده است. آنها به نوبه خود با هیئت ایرانی دیدار کرده اند."

اسپوتنیک گزارش داد که یک هیئت آمریکایی در جلسه حضوری اعضای JCPOA در وین شرکت می کند تا در مورد مراحل مورد نیاز برای بازگرداندن کامل توافق هسته ای صحبت کند.

نمایندگان ایالات متحده با همتایان خود از چین، فرانسه، آلمان، روسیه و انگلیس دیدارهایی داشتند، اما انتظار نمی رود با تیم ایران در مذاکرات مستقیم شرکت کنند.
در سال 2015، ایران JCPOA را با گروه کشورهای پنج+یک امضا کرد. این توافق نامه ایران را ملزم به کاهش برنامه هسته ای خود و کاهش ذخایر اورانیوم خود در ازای لغو تحریم ها کرد. در سال 2018، ایالات متحده از برجام خارج شد و تحریم ها را بر خلاف توافق هسته ای علیه ایران آغاز کرد.







خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد