اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زمان تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران اعلام شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بازار طلا و جواهر تهران و کلیه اعضای صنفی این اتحادیه همزمان با مشاغل گروه‌های ۲ به مدت دو هفته از روز شنبه ۲۱ فروردین تعطیل می باشند.

به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ ابراهیم محمدولی، با اشاره به رشد مبتلایان به بیماری کرونا و آغاز موج چهارم این بیماری و ایجاد محدودیت های کرونایی برای صنوف مختلف در تهران افزود: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور استانداری تهران، صنف طلا و جواهر با توجه به قرار گرفتن در گروه 2 شغلی از روز شنبه 21 فروردین ماه به مدت 14 روز تعطیل خواهند بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: بازار طلای تهران نیز در این مدت تعطیل بوده و کلیه فعالیت ها در بازار بزرگ تهران برای کاهش روند این بیماری و توقف موج فراگیری در این برهه زمانی متوقف خواهد بود.

بازار طلا

وی با تأکید بر اینکه فقط فعالیت صنوف گروه شغلی ۱ در تهران ادامه دارد و صنف طلا و جواهر همراستا با صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل هستند، گفت: از همکاران صنفی خود که همیشه در بحرانها کمال مساعدت را داشته اند و طبق این مصوبه مشمول محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها هستند خواهشمندیم جهت کاهش مبتلایان به این بیماری همکاری لازم را با ستاد ملی مبارزه با کرونا مبذول نموده و واحد صنفی خود را از روز شنبه تعطیل نموده و برای دو هفته فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

محمدولی در خاتمه یادآور شد: بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، واحدهای صنفی را به مدت دو هفته پلمب خواهند نمود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد