اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تنها با ایستادن 750 میلیون تومان درآمد داشته باشید

شغل های بسیار زیادی در جهان وجود دارد که بعضی از آنها باورنکردنی هستند. در یکی از این شغل ها افراد تنها با ایستادن نزدیک به یک میلیارد تومان در ماه درآمد کسب می کنند.

تنها با ایستادن 750 میلیون تومان درآمد داشته باشید


شغل های بسیار زیادی در جهان وجود دارد که بعضی از آنها باورنکردنی هستند. در یکی از این شغل ها افراد تنها با ایستادن نزدیک به یک میلیارد تومان در ماه درآمد کسب می کنند.

ما در اینجا قصد داریم 9 مورد از شغل های فوق العاده آسان در جهان را به شما معرفی کنیم که درآمد های نجومی دارند.

1. بغل کننده، در ژاپن، برخی از افراد که علاقه دارند کسی در خواب آنها را بغل کند، یک بغل کننده را استخدام می کنند. این افراد ساعتی 60 تا 80 دلار درآمد دارند.

2. تست کننده غذای سگ، شاید برای تان عجیب باشد اما برخی افراد برای شرکت های تولید کننده غذای سگ کار کرده و آن را از نظر طعم و بو تست می کنند. این افراد سالانه 40 هزار دلار درآمد دارند.

3. چک کننده سرسره های آبی، این افراد سرسره های آبی در پارک های مختلف را از نظر ایمنی و سرگرم کننده بودن چک می کنند و به طور میانگین 30 هزار دلار درآمد کسب می کنند.

4. غواص توپ گلف، در بازی گلف گاهی اوقات توپ به درون دریاچه یا رود و یا... می افتد. غواصان توپ گلف، این توپ ها را از آن درآورده و سالانه در حدود 50 تا 100 هزار دلار درآمد دارند.

5. ایستادن در صف، این نیز یکی از عجیب ترین شغل های جهان است که فرد برای ایستادن در صف ساعتی 20 دلار درآمد کسب می کند.

6. دستیار خرید لباس، گاهی اوقات برای خرید لباس بسیار گیج می شوید اما یکی از شغل هایی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند دستیاران خرید است. حقوق این افراد 65 دلار در ساعت است.

7. بو کننده دستمال کاغذی، این یکی از عجیب ترین کارهاست. اما برخی از شرکت های تولید کننده دستمال افرادی را استخدام می کنند تا پیش از فروش دستمال، آنها را بو کنند. هدف این کار نداشتن بوی عجیب دستمال هاست و حقوقی که به این افراد پرداخت می شود حدود 1000 دلار در هفته است.

8. تستر بستنی، متخصصان تغذیه ای که با چشیدن بستنی خوب یا بد بودن آن را تشخیص می دهند این شغل را دارند. تستر های بستنی در حدود 100 هزار دلار در سال درآمد دارند.

9. مانکن های زنده، این افراد دقیقا کار یک مانکن را انجام می دهند و با ساعت ها بی حرکت ایستادن درآمد کسب می کنند. این کار واقعا سخت است اما ساعتی صد دلار درآمد داشته و اگر به پول ایران حساب کنیم با 10 ساعت کار در روز می توان ماهی 750 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد