اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پست جالب هوتن شکیبا برای نوید محمد زاده در اینستاگرام

هوتن شکیبا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در یک پست اینستاگرامی تولد نوید محمد زاده را تبریک گفت. و متنی جالب به مناسبت تولد او در این پست نوشته است.

پست جالب هوتن شکیبا برای نوید محمد زاده در اینستاگرام


هوتن شکیبا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در یک پست اینستاگرامی تولد نوید محمدزاده را تبریک گفت. و متنی جالب به مناسبت تولد او در این پست نوشته است.

هوتن شکیبا در این پست نوشته است :

اینستاگرام

هوتن و شکیبا یکی از محبوب ترین بازیگران حال حاضر بازیگران سینما و تلویزیون حال حاضر ایران به شمار میروند. او در سریال ها و فیلم های مختلفی بازی کرده و جوایز زیادی را نیز از آن خود کرده است.

هوتن شکیبا، ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران متولد شد و در سنندج بزرگ شد. هوتن شکیبا کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است.

از کارهای او در دنیای بازیگری می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن، شبی که ماه کامل شد و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد. در واقع لیسانسه پله رشدی خوبی برای هوتن شکیبا بود که به لطف بازی خوبی که در این سریال از خود نشان داد بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفت.

هوتن شکیبا

از دیگر کار های او خارج از دنیای بازیگری میتوان به صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی برای مجموعه‌های کلاه قرمزی اشاره کرد. هوتن شکیبا سعی کرده است در بسیاری نقش ها به بازی بپردازد و این طریق تجربه های متفاتی کسب کند.

نخستین کار جدی و حرفه ای هوتن شکیبا ایفای نقش در تئاتری به نام "ویلون هایتان را کوک کنید" بود که توانست جایزه بازیگر اول را از آن خود کند. به گفته خودش با بردن این جایزه انگیزه اش برای ادامه مسیر بیشتر از قبل شد. هوتن شکیبا به همراه الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر هر دو با هم برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد جایزه گرفتند، در حالی که قبل از آن‌ها محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی هر دو برای بازی در فیلم قرمز این جوایز را دریافت کرده بودند.

بازیگر

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد