اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 رستوران عجیب که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد

رستوران ها به یکی از عادی ترین مکان های دنیا تبدیل شده اند اما هنوز رستوران هایی هستند که با غذا و دکوراسیون عجیب خود می توانند شما را مجذوب کنند یک بار نیز به آن جا سر بزنید.

6 رستوران عجیب که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد


رستوران ها به یکی از عادی ترین مکان های دنیا تبدیل شده اند اما هنوز رستوران هایی هستند که با غذا و دکوراسیون عجیب خود می توانند شما را مجذوب کنند یک بار نیز به آن جا سر بزنید.

1. رستوران زیر آب: در جزیره ای خصوصی در مالدیو به عمق 5 متر در زیر آب رستورانی ساخته شده است که نمایی 180 درجه از دریا بالای سر شما قرار دارد. ظرفیت این رستوران 14 نفر است و رزرو آن نیز کاری تقریبا نشدنی است.

زیر آب

2. رستوران تاریک: این رستوران در مونترال کانادا است که محیط آن کاملا تاریک است. هدف این رستوران از انجام این کار تقویت حس بویایی و شنوایی مشتریان است تا از غذای خود لذت بیشتری ببرند و همچنین برای درک شرایط افراد نابینا نیز این تاریکی را به وجود آورده اند زیرا اغل کارکنان این رستوران نابینا هستند.

3. رستوران ربات ها: رستورانی در ژاپن وجود دارد که کارکنان آن تمام ربات ها هستند و از مشتریان سفارش می گیرند و برای آن ها آواز نیز می خوانند تجربه این رستوران به منزله تجربه در آینده است.

رستوران

4. رستوران لانه پرنده: این رستوران در قعر جنگل و در تایلند قرار دارد و جزو رستوران های منحصر بفرد قرار دارد زیرا مدل آن شبیه به لانه پرنده است و در ارتفاع 5 متری از سطح زمین و بر روی درخت قرار دارد. غذا و نوشیدنی مشتریان در رستوران از طریق زیپلاین برای آن ها فرستاده می شود.

5. رستوران در زیر زمین: این رستوران در غاری با قدمت 345 ساله در ایالت آریزونا قرار دارد که فسیل و آثار باستانی های بسیاری در آن وجود دارد. ظرفیت این رستوران 16 نفر و با 4 میز است که در عمق 64 متری در زیر زمین قرار دارد و حس غارنشینی را به شما متقل می کند.

لانه پرنده

6. گران ترین رستوران: این رستوران در جزیره ایبیزای اسپانیا قرار دارد که جزو گران ترین رستوران های دنیا شناخته می شود در این رستوران غذای در صدف سرو می شود برای سبزجات نیز آن را در تنگی و شبیه به باغ سبزجات برای شما آماده می شود. این رستوران در اتاقی تعبیه شده است که تمام دیوار های آن با ال سی دی پوشیده شده و به شما حس قرار گرفتن در محیط دلخواهتان را القا می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد