اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جذاب ترین بازیکنان فوتبال جهان

هیچ شکی وجود ندارد که فوتبال پربیننده ترین و پرطرفدار ترین ورزش در سراسر دنیا است. تقریبا می توان گفت که همه افراد یک یا چند تیم و فوتبالیست مورد علاقه دارند که بازی آنها را دنبال می کنند.

جذاب ترین بازیکنان فوتبال که می توانند هر زنی را عاشق خود کنند


هیچ شکی وجود ندارد که فوتبال پربیننده ترین و پرطرفدار ترین ورزش در سراسر دنیا است. تقریبا می توان گفت که همه افراد یک یا چند تیم و فوتبالیست مورد علاقه دارند که بازی آنها را دنبال می کنند.

شاید برای تان جالب باشد که بدانید در فینال جام جهانی سال 2014 برزیل بیش از 500 میلیون نفر به تماشای فینال رفتند. این بزرگترین گردهمایی ورزشی در کل دنیا بوده است.

بازیکنان فوتبال نیز به واسته این ورزش پرطرفدار از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و طرفداران زیادی دارند. شاید برای تان عجیب باشد اما دختران زیادی در سراسر جهان بارها علاقه خود را به بازیکنان فوتبال ابراز کرده اند.

ما در ادامه قصد داریم ده نفر از محبوب ترین بازیکنان فوتبال را از نظر چهره به شما معرفی کنیم.

1. آسمیر بگوویچ: بگوویچ دروازه بان 28 ساله تیم چلسی و همچنین تیم ملی بوسنی است. یکی از چیز هایی که درباره این دروازه بان بسیار معروف است، توانایی صحبت او به چهار زبان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و بوسنیایی است.

آسمیر بگوویچ

2. یایا توره یا یحیی توره: هافبک تیم منچستر سیتی و همچنین تیم ملی ساحل عاج است. وی به دلیل بازی های سرسختانه خود مشهور بوده و در دنیای واقعی نیز خیریه های بسیاری را اداره می کند.

یحیی توره

3. کلودیو مارکیزیو: این فوتبالیست 30 ساله در تیم یوونتوس و تیم ملی کشور ایتالیا بازی می کند. چهره دلنشین، چشم های آبی و ریش های این بازیکنان، او را تبدیل به یکی از خوش چهره ترین بازیکنان فوتبال تبدیل کرده است.

کلودیو مارکیزیو

4. تئو والکات: والکات یک فوتبالیست حرفه ای است که در تیم باشگاهی آرسنال و تیم ملی انگلستان بازی می کند. یکی از چیز هایی که باعث شده است والکات در این لیست باشد دنبال کننده های زن بیشمار او در شبکه های اجتماعی است.

تئو والکات

و در ادامه می توانید 6 نفر دیگر از جذاب ترین بازیکنان فوتبال را ببینید.

5. جیمز رودریگز

جیمز رودریگز

6. سرخیو راموس

سرخیو راموس

7. اولیویه ژیرو

اولیویه ژیرو

8. نیمار

نیمار

9. دیوید بکهام

دیوید بکهام

10. کریستیانو رونالدو

رونالدو

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد