اونس طلا2212.02
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با این گیاهان حشرات را از خانه خود فراری دهید

حشرات و جانوران مطمئنا یکی از دردسر ساز ترین مسائل در هر خانه ای به شمار می‌روند. روش های مختلفی برای دفع حشرات وجود دارد. برخی ممکن است از مواد شیمایی استفاده کنند که خب خطرات خود را به دنبال دارد.

با این گیاهان حشرات را از خانه خود فراری دهید


حشرات و جانوران مطمئنا یکی از دردسر ساز ترین مسائل در هر خانه ای به شمار می‌روند. روش های مختلفی برای دفع حشرات وجود دارد. برخی ممکن است از مواد شیمایی استفاده کنند که خب خطرات خود را به دنبال دارد. یکی از روش های بسیار ساده و راحت درواقع استفاده از گیاهان برای فراری دادن آن ها است.

در اینجا چندین گیاه مختلف برای فراری دادن حشرات از خانه و محل کار آورده شده است که میتوانید با استفاده از آن ها به راحتی از شر آن ها خلاص شوید.

رزماری
گیاه دارویی تند و تیز رزماری به دلیل عطر و بوی خاص و تند آن، می‌تواند در دور نگهداشتن پشه‌ها موثر باشد. جدا از گیاه آن، روغن رزماری نیز در میان دیگر روغن‌های گیاهی، بیشترین تأثیر را در دفع پشه‌ها دارد. پس حتما از آن بهره ببرید.

رزماری

ریحان
مجله اکولوژی اکشن گزارشی را منتشر کرده است که بیان می‌کند، گیاه ریحان به ویژه ریحان مویی، یک دافع ۱۰۰ درصدی انواع حشرات به خصوص پشه‌هاست.

نعناع
می‌توانید ۱۰ قطره از روغن‌های نعناع، آویشن و رزماری را با آب در یک بطری اسپری مخلوط کنید. سپس محلول را اطراف محل زندگی اسپری کنید. با اسپری کردن آن در واقع منطقه گسترده تری را از برای جلوگیری از ورود آن ها تحت پوشش قرار داده اید.

نعناع

مریم گلی
گفته می‌شود گیاه مریم گلی برای خلاص شدن از شر مورچه‌ها، مگس‌ها و پشه‌ها شهرت دارد

علف لیمو
این گیاه بسیار شبیه چمن مرکبات است و همچنین دارای خواص ضد پشه‌ای است.

نعناع گربه‌ای
نعناع گربه‌ای به گیاه مورد علاقه گربه‌ها شهرت دارد چراکه می‌تواند اثر روانگردان بر آنها داشته باشد اما یکی از انواع گیاهان دور کننده حشرات نیز است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد