اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا وسایل خانه شب ها صدا می‌دهند؟

صدای شکستن و یا تکان خوردن ، کوبیدن یا خزش ، به خصوص در اواخر شب ، تا حدودی ممکن است ترسناک باشد. اما در بیشتر موارد ، این صداها فقط واکنش خانه شما در برابر تغییراتی ساده هستند.

چرا وسایل خانه شب ها صدا می‌دهند؟


صدای شکستن و یا تکان خوردن ، کوبیدن یا خزش ، به خصوص در اواخر شب ، تا حدودی ممکن است ترسناک باشد. اما در بیشتر موارد ، این صداها فقط واکنش خانه شما در برابر تغییراتی ساده هستند. بعضی از خانه ها نسبتاً ساکت هستند در حالی که بعضی دیگر کاملاً پر سرو صدا هستند. شما می توانید برخی از این صدا ها را به حداقل برسانید و اگر خانه جدید باشد ، احتمالاً با گذشت زمان صدا کاهش می یابد.

ترس

کانال کولر و یا بخاری
کانالهای ورق و فلز بسیار پر سر و صدا هستند. هنگامی که شما از پکیج استفاده میکنید و هوای گرم از طریق یک مجرای سرد وارد لوله ها میشود ، فلز خنک با انبساط واکنش نشان می دهد ، همراه با صدای بلند. اگر تا به حال هنگام تهیه کلوچه یک ورق پخت در فر داشته اید ، این صدا دقیقا همان است. در صورت دسترسی به این کانال ها ، می توانید آن را با عایق بپوشانید یا در جایی که مجاری با قاب چوب یا لوله ها تماس پیدا می‌کند، قسمت های پلاستیکی قرار دهید. اگر دسترسی به مجاری آسان نیست ، روش های آن می‌تواند محدود باشد.

کولر

وجود حشرات موذی مثل موش و سوسک

یکی دیگر از عواملی که به نوبه خود میتواند شما را بترساند در واقع وجود حشرات موذی است که به نوعی با حرکات خود باعث ایجاد صدا های کوچک و گاهی ترسناکی میشوند. هرچند احتمال وجود موش در خانه های امروزی تا حدودی دور از انتظار است اما خب سوسک ها میتوانند به راحتی جای موش ها را پر کنند. آنها در تاریکی شب به راحتی ممکن است در سطح خانه و آشپز خانه جا به جا شوند و باعث ترس شما شوند.

لوله کشی های خانه و ساختمان
جریان آب گرم از طریق خطوط مس سرد منجر به انبساط می شود اما دلایل دیگری نیز برای صداهای لوله کشی وجود دارد. اگر بعد از بستن شیر آب لوله های شما لرزید، مشکل می تواند چکش آب باشد که در اثر فشار زیاد آب ایجاد می شود و در صورت بسته شدن سریع، از جا در می آید. واکنش لوله ها با جمع شدن در برابر چارچوب چوب یا در برابر لوله های دیگر است. اگر می توانید به لوله ها برسید ، پوشاندن آنها در لوله های کف می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. لوله کش شما همچنین می تواند جاذب های چکش آب را روی خطوط تأمین آب نصب کند تا به شما در حفظ فشار ثابت آب کمک کند.

صدا

نشست خانه

در خانه های قدیمی زندگی میکنید که با مسئله ای به نام نشست خانه رو به ور نیستید. اما اگر در خانه ای نوساز زندگی میکنید باید بگوییم که خانه های نوساز هرسال به میزانی نشست دارند که تا حدودی امری طبیعی به شمار می‌آید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد