اونس طلا2196.19
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

طلا اندکی سود می بیند

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه ایالات متحده کمی صعودی شد، و با پشتیبانی از شاخص دلار آمریکا برای شروع معاملات در هفته پشتیبانی می شود.

به گزارش سایت طلا ،قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه ایالات متحده کمی صعودی شد، و با پشتیبانی از شاخص دلار آمریکا برای شروع معاملات در هفته پشتیبانی می شود. با این حال، افت شدید قیمت نفت خام و سودهای خوب در بازار سهام ایالات متحده روند صعودی را محدود می کند.

بسیاری از بازارهای سهام جهانی برای تعطیلات عید پاک دوشنبه و همچنین تعطیلات در آسیا بسته بودند. شاخص های سهام ایالات متحده در اواسط روز بالاتر است. همچنین بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بسته نجات اقتصادی خود را تحت عنوان "طرح مشاغل آمریکایی" تحت فشار قرار می دهد و هزینه آن 2.25 تریلیون دلار طی هشت سال است.

بازارهای کلیدی امروز شاخص دلار آمریکا را کاملا نزولی می بینند اما همچنین در روند صعودی قیمت کوتاه مدت در نمودار میله ای روزانه قرار دارند. قیمت نفت خام نایمکس در حدود 59.00 دلار در هر بشکه معامله می شود. در همین حال، بازدهی در اسکناس 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر در حدود 1.72 درصد است.

کایل رودا، تحلیلگر شرکت آی جی مارکت درباره روند روز جاری بازار اظهار کرد: پس از آمار اقتصادی قوی روز جمعه و روز دوشنبه در آمریکا، موقعیت دلار به عنوان دارایی مطمئن تضعیف شد و سرمایه گذاران به سوی داراییهای پرریسکی رفتند که بازدهی بالاتری دارند.

دلار در برابر ارزهای رقیب به پایینترین حد دو هفته گذشته نزول کرد و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی ارزانتر ساخت. همچنین بازده اوراق خزانه آمریکا کاهش یافت و از بالاترین رکورد ۱۴ ماه اخیر که هفته گذشته به آن صعود کرده بود، فاصله گرفت. بازده پایینتر اوراق قرضه هزینه نگهداری طلا که بازدهی ندارد را کاهش می دهد.

در این بین، آمار اقتصادی بهتر از حد مطلوب در آمریکا امیدها به احیای اقتصادی را برانگیخت و سرمایه گذاران را به سمت داراییهای پرریسک هدایت کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد