اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند طلا در آینده صعودی خواهد بود یا نزولی

احساسات در بازار طلا به وضوح متشنج شده است زیرا این فلز گرانبها بدترین شروع خود را در حدود چهار دهه گذشته مشاهده کرد.

به گزارش سایت طلا ،احساسات در بازار طلا به وضوح متشنج شده است زیرا این فلز گرانبها بدترین شروع خود را در حدود چهار دهه گذشته مشاهده کرد. با این حال، یک مدیر صندوق فلزات گرانبها گفت که قیمت طلا علی رغم احساسات نزولی نسبتا خوب بالا نگه داشته شده است.

در مصاحبه تلفنی با کیتکو نیوز، رونالد-پیتر استوفرل، مدیر صندوق در Incrementum AG و نویسنده گزارش سالانه In Gold We Trust، گفت: اکنون زمان آن است که انتظار بالا رفتن طلا را داشته باشیم زیرا اوضاع نمی تواند خیلی بدتر از گذشته باشد.

طلا دقیقا همان کاری را انجام می دهد که باید انجام دهد. وقتی همه نگران بیماری همه گیر بودند، نمی توانستند به اندازه کافی طلا بخرند. اکنون که اقتصاد رو به بهبود است، همه از آن متنفر هستند. وی گفت: هیچ کس دیگر نمی خواهد طلا نگه دارد. این بدان معنی است که ما به یک ته نزدیک شده ایم. از دیدگاه متضاد، طلا تنظیمات بسیار خوبی دارد.

استوفرل اضافه کرد، که با وجود عناوین منفی و بادگیرهای شدید بازار، از جمله افزایش بازده اوراق قرضه، ارزیابی ارزش سهام در بازار سهام، چشم انداز اقتصادی بهبود یافته و حتی ثبت قیمت بیت کوین، قدرت مقاومت در طلا را می بیند.

هفته گذشته قیمت هر اونس طلا با پایین آمدن زیر 1.700 دلار بازگشت. استوفرل افزود، طلا هنوز بیش از 200 دلار از پایین ترین سطح سال گذشته و قیمت های فعلی هنوز حاشیه چشمگیر تولیدکنندگان طلا را نشان می دهد.

در حالی که بازار طلا به دلیل افزایش بازده اسمی اوراق بهادار متحمل ضرر شده است، استوفرل گفت: فروش مجدد بازار اوراق قرضه را کوتاه بینی می داند.

وی گفت: بازارهای سهام در ارزیابی های بی سابقه ای، به طرز باورنکردنی به سیاست های پولی فوق العاده ضعیف فدرال رزرو وابسته هستند. وی افزود: اگر بانک مرکزی شروع به صحبت در مورد کاهش ترازنامه آن ها کند، امکان اصلاح قابل توجهی وجود دارد.

استوفرل افزود: جهان شاهد تغییر پارادایم در هزینه های دولت است و روزهای سیاست های محافظه کارانه بودجه از بین رفته است. وی همچنین گفت که اگر بازار اوراق بهادار با سرعت فعلی خود به فروش ادامه دهد، فدرال رزو مجبور به برداشت و بازده اوراق قرضه خواهد شد.

او گفت: ما شاهد افزایش قیمت همه چیز هستیم. مردم واقعا سعی می کنند از پول کاغذی خارج شوند و وارد دارایی های واقعی شوند. در حال حاضر این بازار سالم نیست و طلا در سطح فعلی ارزش واقعی را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد